Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tack så mkt min vän!!!!!!!

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tack så mkt min vän!!!!!!!

Jag vill tacka en person som jag snart känt i tre år nu men det känns som det vart hela livet!

Från första mötet så kände jag att du var en varm och omtänksam person, men det visade sig mer senare då du såg att jag var nere. Från den stunden så har jag alltid känt att jag har kunnat berätta allt för dig! Du har följt mig i mina svåra stunder och alltid kunnat tagit dig tid att sätta dig ner och prata samt lyssna på mig, fast att du varit upptagen många gånger.

Det kvittade vad jag än sa så hade du ett bra svar att ge.. det var så skönt att höra! Du fann alltid dem rätta orden!!

Mitt mående blev värre men du stod alltid kvar.. rubbade dig inte ens hälften av hälften av en millimeter!

Du har sett mig glad, du har sett mig arg och du har även sett mig ledsen.. och det är inte många som gjort det! Du är min trygghet och har mitt allra största förtroende, vet inte vad jag hade gjort om vi inte träffats.. jag hade nog varit död eller legat på sjukhus nu om det inte varit för dig!

Jag har alltid lyssnat på dig och försöker alltid att göra det, jag vet att du har rätt men är ju också envis som du vet, kan inte alltid riktigt släppa mitt tänk.

Det finns alltid ett leende och jag kan inte allt annat än le när jag är med dig! Du skrattar och skämtar så även den värsta av värsta dagar kan du få en att skratta. Känner mig alltid glad och varm när du är i närheten!

Du gör så mycket och kämpar vid min sida så du borde få ett pris varje dag!!!!!!!!

Du vill att jag och även andra ska må bra!

Men du har själv haft det tufft och det tycker jag är synd, du som är så underbar och en fantastiskt härlig person, men så är det ju tragiskt nog. Men du var stark som alltid biffen!!

Vi har väldigt roligt med varann, känner varann väldigt bra tycker jag också.. många gånger så känner hen mig mer än min egen moder. Vi ser och förstår när den andre inte är på topp, så vi finns för varann.

Jag kan inte tacka dig nog!! Du har hjälpt och gör det fortfarande väldigt mkt!!! Du är bäst biffen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I love you my precious friend.. more than anything on earth!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

You know who ;P

Mvh Tass

No problem pretty

Comment

Working...
    X