Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hyllning till Stratocaster

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hyllning till Stratocaster

Jag vill sända en hyllning till denna underbare, fantastiske, varme och medkännande Stratocaster. Han har så otroligt gott hjärta och vill göra så mycket gott för andra som har det jobbigt, och ger så otroligt mycket av sig själv. Han är en person som verkligen förtjänar kärlek och medgång i livet, för han har haft det så svårt så många gånger, och ändå är han så osjälvisk och vill stötta andra, det är fina egenskaper.

Tack för att du finns, Stratocaster! Jag är så tacksam för att du finns!! . Jag är så glad för att DU finns i mitt liv!!!

Tusen miljoner tack för de fantastiska orden, och för att DU finns i mitt liv, innerligt älskade mintax2! Du är den vackraste människa jag någonsin mött, och trots allt du tvingats gå igenom i ditt liv, har du inte bara överlevt, utan du har växt och utvecklats. Du har valt ljuset istället för mörkret. Du den mest levande, kärleksfulla och inkännande kvinna jag någonsin har mött! Jag älskar dig!

Comment

Så vackert!

Comment

Kärleken flödar märker jag Det är skönt att kunna glädjas åt andras framgång och lycka och välmåendeGrattis till er bägge

Comment

Grattis mintax2 och Stratocaster!

Vad roligt! Önskar er all lycka!

Comment

Vi bockar och tackar så mycket för det!

Kram på er alla!

Stratocaster & mintax2

Comment

Måste efter bara en natts medlemskap säga att du är en fenomenalt vis och begåvad person!

Comment

Jag håller med Inte Igen, fast efter ett års medlemskap då. Du är en fin person.

=)

Comment

Vad roligt

Önskar er all lycka

Comment

All lycka till er båda.

Comment

Tack för de otroligt fina, varma och vänliga orden, och för välgångsönskningarna! Vi uppskattar dem!

Kram på er alla!

Stratocaster & mintax2

Comment

Grattis stratocaster och mintax2 <3 <3 <3

Comment

Working...
                        X