Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har min granne en fånge?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nickomyra
    started a topic Har min granne en fånge?

Har min granne en fånge?

Har min granne en fånge?

Hur ska man veta när det är läge att göra en anmälan ?

Har ju egentligen inte hänt något som jag kan anmäla för ..

Men har arbetat i 20 år med människor , inom olika yrken, men stor erfarenhet av att arbeta med dem som inte alltid mår så bra , eller kanske är de snällaste kossorna i hagen .
    ... och min magkänsla säger mig att något är fel .

Har bott här några månader ... väggen till grannen brevid verkar vara gjord av papp..Första tiden , så hördes de JÄMT (vet inte riktigt vem som har lägenheten , lr om de är sambo ,men det är iallfall oftast två som bor där )
    De hade mycket fester , efterfester , tv:n & musiken på högsta .. bråkade konstant .. ja det hördes från dem Jämt !!

Och ofta när de bråkade .. så jag kan inte sätta fingret på det ..men lät inte `normalt ` det pågick i timmar ( tror han var påverkad av nåt ) man hörde nästan bara han de.. och han malde och malde .. blev aldrig tyst , på hur dum i huvudet hon var , verkade mkt om att han var svartsjuk , hon fick inte gå dit , lr göra så..

Men ändå .. vad kunde jag gjort för anmälan ? man måste få bråka .. även om jag bara fick en konstig känsla

Men nu är det ännu konstigare .. för nu senaste veckorna har det varit tyst ... Och detta ljud har jag hört förut också .. men inte lika ofta .
    Vad det är jag tycker det låter som är BDSM.. låter som en tjej , som har en boll i munnen , eller något annat fr munnen.. så man hr lixom bara ett kvidande .. och sedan ibland något som låter som pisk / smisk ..

Och inte heller det är väl konstigt .. man får väl ha sex som man vill ..

Men hör dessa ljud så otroligt ofta nu .. kan vara flera timmar på raken ( sedan kanske uppehåll , jag är ju inte hemma jämt ) men sedan dessa ljud igen och känns som alla tider på dygnet .

Och nu känns det som att detta är det enda jag hört av henne (om det nu är fr grannarna bredvid) på ett par v eller mer .

Och känns bara väldigt konstigt , och får en konstig magkänsla .

Hur kan jag veta att min granne inte har någon där mot sin egna vilja ?

Tänk om han har det o så hör jag detta varje dag o inte gör nåt !! Vad skulle ni gjort ?

Eller vad kan det annars vara jag hör

• nickomyra
    commented on 's reply
    ja du har nog rätt !

• domino
    replied
    Ofta har magen rätt! Enkelt! Ring polisen så får dom gå en sväng i lägenheten o kolla, e de några kinky bdsm folk så fattar dom att folk ringt o e de inte de så e du en hjälte!
    Be Brave!

Leave a comment:

Working...
X