Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fortfarande obehagkänslor från min exsambo

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fortfarande obehagkänslor från min exsambo

Ok så här är det. Det har gått år sedan jag lämnade min exsambo. Men kände för att skriva av mig lite.

När jag träffade mitt ex var jag jättekär och han var kär i mig. Vi hade så mycket gemensamma saker ihop. Jag var så ung så visste inte riktigt grejen med sex då. Han var några år äldre än mig. Vi var "bästa vänner" och hade det ytligt sätt mycket bra. Han var väldigt snygg och attraktiv ytligt sätt. Naiv som man var på den tiden drogs jag till honom pga yta och hans charm och utseende.

Nu till grejen jag var tillsammans med honom i ett stadigt inrutat liv i flera år. Mycket var på hans villkor hela tiden. Allt var bra förutom som jag minns hans sätt att närma mig när han var kåt. Jag kommer inte ihåg hur det var mellan oss sexuellt ibörjan men med åren ville jag bara se så ful ut som möjligt för honom, för jag ville inte ha sex med honom. Jag gillade inte hans sätt att försöka närma sig bakom mig när vi låg i sängen med sitt stånd, jag kom ihåg att jag grät under sex många gånger, när jag sa nej under sex, speciellt en gång fortsatte han tillslut fick jag bort honom. Jag tog upp det med honom men han brydde sig inte. Jag ville inte kyssa honom längre för jag kände att jag kvävdes av honom, men då blev han mer PÅ och försökte pussa mig. Han hånade mig och trakasserade mig när jag började använda en sexleksak. Han sa att jag var självisk och psykiskt störd. När jag var ledsen trakasserade han mig ännu mer. Alla utåt sätt tyckte han verkade så trevlig och omtänksam, han var ju den perfekta killen.

Med åren bröts jag ned successivt. jag var avtrubbad, lärde mig stänga av känslor m.m. Jag levde som i ett vakuum. Idag känner jag att jag blev utnyttjad och att han trakasserade mig. Jag lämnade honom.

Gick till en terapeut som säger att han är narcissistisk. Jag kände hela tiden skuldkänslor att jag inte ville ha sex med honom i förhållandet och allt berodde på hans närmanden när jag sa "nej". Har ännu men av detta idag. Ville bara skriva av mig detta.

Var jag utsatt för våldtäkt eller ej? Jag kände mig trakasserad och besviken av hans psykningar. Idag mår jag bättre men känner inte lust av att bli tillsammans med en kille igen pga detta.

Jag kände mig rädd för denna killen och idag är jag väldigt varsam om vem jag inleder ett förhållande med. Men det är verkligen inte lätt. Jag mår dåligt över denna relation som jag hade. Han gjorde mig osäker på mig själv. När jag träffade honom var jag mycket självsäker och glad.

Comment

Idag har han barn med en annan tjej vilket jag inte vet hur jag ska ta det. Jag kan inte förstå hur man kan tända på en sådan kille som är som en igel, suger ur musten på en, är elak och går över gränser, sexuellt sätt.

Comment

Jag har också varit med en personlighetsstörd man tidigare. Jag blev utsatt för misshandel av honom, och när det tog slut så hittade jag en hemsida som jag hämtade massor av kunskaper och insikter i. Hemsidan heter "Getting-Better.com", kanske du kan ha utbyte av att läsa i den också, kanske känna igen dig?

Comment

Tack för tipset, kan vara bra för mig att läsa

Comment

Working...
          X