Announcement

Collapse
No announcement yet.

Otrohet i distansförhållande

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Otrohet i distansförhållande

Jag kom just hem från 4 mån i Sydamerika där min pojkvän bor. Vi träffades för ett år sedan och jag bodde med honom en månad. Var sen ett halvår i Sverige vilket var tufft, men vi höll kontakten hela tiden och längtade trots att vi inte viste när jag kunde komma igen. Sen jag kom har vår kärlek bara växt. Jag var helt säker på honom, jag ville få honom till sverige.

Vi har haft en del jobbiga saker innan men jag valde att acceptera och gå vidare pga omständigheterna. Han hade sex med en vän, det hände några gånger på fyllan och innan han viste om jag skulle komma sa han. Fick veta allt genom henne tyvärr för han ville hålla tyst. Hennes historia var väldigt annorlunda hans och hon sa att de slutade en vecka innan jag kom! Jag trodde på honom och inte henne.

Nu, hemma i sverige, kollade ja gamla meddelanden och insåg att det mesta hon sagt nog var sant. Han bekräftade att en vecka innan hade de avslutat. Han tyckte vi lämnat det där bakom oss och sa lögner för att skona mig. Nu är han jätterädd att förlora mig, han älskar mig och har alltid gjort. Jag tvivlar inte på det. Det jag tvivlar på är hans moral och ansvarsförmåga för sina handlingar. Att ljuga igen och igen. Kommer han sluta med det? Han kommer aldrig göra om det säger han, för det är helt annorlunda nu, vi har gått igenom så mycket mer.. vilket är sant. Är det rimligt att kunna stryka ett streck över det här och fortsätta?

Vår tid nu har varit underbar och vi älskar varandra, men trots allt, är det värt det eftersom det är på distans igen nu? Jag riskerar så mycket eftersom jag satsar både mycket pengar, tid och energi på att få det här att funka. Tacksam för råd.

Snyfta för att få tillbaka!?Ej befogat i det här fallet!Han var och kommer säkert att vara en ''snyft''typ en hemskt människa fast han lägger på en snäll fasad.Hans handling är EJ ok!

Så..

Lägg istället tiden och pengarna att komma iväg (med en väninna)på relax god mat och ett fint hotell?Du finner alla ggr kärlek ngn som kramar om dig och respekterar DIG.

Det kommer bli en jobbig tid men lägg på locket med honom.Han är inte mogen för ett seriöst förhållande.

Ta hand om dig!

Mvh/Strangeway

Comment

Working...
    X