Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mitt liv är upp och ner!

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mitt liv är upp och ner!

Hej! Jag vet inte om jag lagt denna tråden rätt nu för detta är mitt första inlägg på denna sidan men here it goes;

Jag är en tjej på 19 år och jag mår riktigt dåligt över mitt sex/kärleksliv. Jag blev tillsammans med en kille när jag var 17 år, mitt första förhållande och han tog min oskuld. Vi förlovade oss efter ett halvår och efter 1 år så försökte vi till och med skaffa barn. Vi gjorde slut i oktober 2014 och jag hatar honom, det var ett hemskt förhållande. Jag fick inte göra någonting och han misshandlade mig psykiskt. Mår skit dåligt över det och självklart går vi i samma klass, ända tills december 2015. Blev ihop parad efter det med en kille av min kompis, hade sex andra gången vi träffades men vi började också dejta, efter 1 månad när jag sa att jag var kär i honom så dumpade han mig dagen efter. Efter det har jag chattat med massa killar och träffade en kille och hade sex med honom och sov över hos honom i 1 vecka... Sen dumpade jag honom. Efter det blev jag kk med en annan kille, men efter ett tag sa jag nej då jag tyckte att sex utan känslor var meningslöst. Då sa han att han var intresserad och vi "dejtade" ett väldigt litet tag. Han kom hem till mig och sov över en helg, vi hade sex och sen efter han åkt hem dumpade han mig så han ville ju bara ha sex. För några veckor sedan skrev jag med killen jag sov över hos i 1 vecka igen och vi träffades, hade sex men sen dumpade jag honom igen.

För ca 1 vecka sedan började jag skriva med en väldigt trevlig kille, och vi träffades och gick en promenad, tog en pizza, gick hem till honom och kollade på film, ingen närhet uppstod. Vi har fortsatt att skrivit och ska träffas på fredag igen och gå på bio. Jag gillar verkligen honom och har tänkt att om det blir något mellan oss så ska jag vänta med sex någon månad då jag vill ha något seriöst nu.

Men för tillfället bor jag på min skolas internat, ihop med 4 killar och jag har blivit förtjust i 1 av dom.

Samtidigt som jag skrev med killen jag "träffar" så skrev jag med en annan kille samtidigt, om vardagliga grejer då, men sen slutade jag skriva med honom och inriktade mig på killen jag gillar, träffade honom och sen dess har jag inte skrivit eller träffat någon annan, men har ändå skuldkänslor för att jag skrev med en annan kille samtidigt. Sen har jag sjukt mycket skuldkänslor för att jag är förtjust i både killen jag gillar då och han jag bor ihop med på skolan då jag egentligen bara vill ha det för killen jag gillar.

Jag vet inte vad jag ska göra, jag nojar över allting och allting har gått så fort så jag behöver verkligen en paus från allting med jag vill inte sumpa min chans med killen jag gillar, jag har haft sex med 3 killar på ca ett halvår och den senaste för ca tre veckor sen. Det får jag också skuldkänslor för pga att jag träffar han jag tycker om nu då.

Jag vet inte vad jag frågar efter egentligen men jag behöver hjälp, vad ska jag göra? Är så sjukt nojig och har en massa skuldkänslor

Av ren nyfikenhet, hur är din relation till din pappa???

Du har fått hur man ska leva sitt liv helt om bakfoten. Det låter lite som att du tänker mer på killar än dina läxor. Chansen för att du ska leva ditt liv med någon av dessa killar är väldigt liten. Du försöker lära dig leva ditt liv på ditt eget lilla sätt men det skulle vara mycket bättre om någon som är erfaren inom det området lärde dig ett och annat istället. Det bästa rent generellt är nog att vänta med sex till efter giftermålet och för dig är det nog bäst om du umgicks med dessa killar som en vän och inte mer.

Du måste få hjälp med att få en rätsida på ditt liv och du måste byta ditt tänk mot ett annat.

What hurts the most is that the memories I used to hold so close to me are now the memories I wish I could forget.

Comment

Working...
    X