Announcement

Collapse
No announcement yet.

pergotime

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pergotime

Jag är så rädd för biverkningarna av Pergotime. Är rädd för att dö. Känns som jag får svårt att andas nu och kommer dö vilken sekund som hellst. Snälla, svara gärna.

Pergotime ger en mild stimulering av äggstockarnas äggproduktion. Hur lättstimulerad är du? När jag själv använde Pergotime var mina äggstockar så sega att det bara blev två små folliklar på dubbel dos.

Allvarlig överstimulering har jag bara hört talas om i samband med IVF-mediciner typ Gonal-F och allt vad de heter.

Comment

jag vet inte hur lättstimulerad jag är än. Detta är första tabletten och kur och ska på vul den 12 mars. Så vi får se om något har hänt. Hmm. Vad tror du risken för blodpropp är? Min mamma fick det nämligen i benet efter hon åt p piller. Tror du jag kan drabbas av dom här tabletterna?

Comment

Det var länge sedan jag gick i barntankar så jag minns faktiskt inte om blodpropp och Pergotime har något samband. Finns det ingen bipacksedel där du kan läsa om riskerna? P-piller har vad jag förstår en helt annan inverkan på kroppen än Pergotime. Lycka till med barnalstrandet!

Bums iväg och bli gravid!

Comment

Working...
        X