Announcement

Collapse
No announcement yet.

pcos

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pcos

Hej!

Fick för 3 år sen reda på att jag har pcos och helt utebliven ägglossning. Redan då hade jag länge försökt bli gravid. Har testat pergotime, men det fungerade inte. Sedan ville doktorn att vi skulle köra hormonsprutor istället, men dom ville också att jag skulle gå ner i vikt innan dess. Detta har varit en stor kamp för mig, har gått ner från 115 till 100. Dom vill att jag ska gå ner ytterligare 3 kg. Men jag känner nu att jag tappat hoppet, och min tro. Jag vet att det bara hade tagit en månad för mig att gå ner dom här sista kilona, men då tänker jag 'vad är meningen, jag kommer endå inte kunna bli gravid?'. Känner ett stort hat till mig själv. Varför jag? Den senaste tiden har jag ofta börjat känna att jag vill lämna min fästman, för jag vill ju att han ska vara lycklig och få en familj, vilket jag inte kan ge honom. Försöker ständigt intala mig själv att jag inte vill ha barn (vilket är min största dröm), just för att det inte ska göra så ont! Sen går folk runt och blir med barn hit och dit, och gör abort! Hur kan människor vara så sjuka? Dom har den största gåvan man kan få, och dom tar död på det! Men hela syftet med det här inlägget var att jag inte klarar av denna smärta längre och måste bara få prata ut med någon!

Working...
X