Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tick tack.

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tick tack.

Hallå inte i år men snart dax hoppas!Har för ca 9,5 år sedan försökt att bli farsa!

Vet att jag har lite mindre chans att bli farsa(50 % mindre chans)Lever idag ensam.

Kanske en konstig fråga kan man lämna sperma på ngn mottagning(ex:uppsala)och när om allt klaffar kan jag/hon höra av sig(bli typ helg pappa)?El hur går allt tillväga?

Älskar barn..en liten Emil el Stina vore great sometimes!

Tjejer kan ju välja att bli inseminerade. Men att va kille hur går man tillväga?

Som kvinna har de den möjligheten att åka till exempelvis Danmark för liten dusch i kanalen! Eller budgetversionen att dra ut på nån krog o få det via någon random kille... De någorlunda snälla lägger sen upp en historia om den mörke sydeuropén eller rocken roll stjärnan.. Sen har vi de som ska mjölka underhåll i 18år=porsche

Som kille.. ja antingen så får du ha tur o träffa någon som också vill ha tillsammans.. Ett annat alternativ är att importera en kvinna från annat land! Kanske de går på rut-avdraget också?

Sen finns det så klart den icke biologiska valet.. kvinna med barn!! Där är chansen störst..

Comment

Tack Stygga:Jag hoppas det kan bli på vanlig väg,men om det ej går el jag ej finner ngn då!Där är mina funderingar..

(Provat med att vi(då)skulle bli inseminerade i Uppsala)

Var olika steg så lite vet jag men hur är det nu 2012?

Får bara par /tjejer hjälp?

Comment

Om jag inte missat något.. så är det bara par som kan få hjälp i Sverige... Skulle du som kille skaffa ett barn på egenhand utan en mor i Sverige 2012.. Då skulle du får besök av polisen som sparkar in din dörr.. o någon rabiat soc tant som skulle knycka ungen från dig och stoppa ett LVU papper ner i halsen på dig så tvingade spy! Välkommen till det jämnställda landet Sverige 2012..

Comment

Ja det är nog verkligheten.Men vadå vi killar kan ju ochså köra barnvagn och leka titut.

Comment

Efter som vi killar kör vanlig bil bättre än tjejjer.. Så får vi väl vara lite jämnställda och låta andra sidan tro att de kör barnvagn bättre...

Titut är som gubben i lådan.. tanterna blir rädda och ungarna stormförtjusta.. Efter som tanterna har tolkningsföreträde gällande barn så är det tanternas upplevelse som gäller..

Fast vi losar trots allt på att vi inte har livmoder.. o kan föda ungar...

Comment

Stygga tack för svar!Du har ett gott hjärta det märks som mig..

Man får v bara bita ihop el käka raggmunkar el ragga på ngn tjej irl!Nä inte igen!

Fast saken är denna fast det låter snurrigt, så skulle jag vilja hoppa över tjejen.

Ja vi losar,ja tyvärr vi gör ju det.

Comment

Working...
              X