Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fd vän ger sig inte

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fd vän ger sig inte

Nu vet inte jag om detta inlägg hamnar rätt, om det blir fel hoppas jag att adm flyttar detta till rätt forumsdel.

För mer än två år sedan fick jag en killkompis, inga inviter skedde under denna tid till att det var nåt annat
    än vänskap. Jag har kramat personen 2 ggr totalt under denna tid, spontankramar som tack.
    Tidigare i år kom det ytterligare en mansperson in i mitt liv, som visade att han ville vara mer än kamrat.
    Jag hoppade på "det tåget", men jag sa inget till kompisen..fel av mig...
    Min sk vän spionerade på mig och den nyfunna vännen. Han tog regnr på min "killes" bil och sökte sen
    på hans efternamn och ringde upp en kvinna med samma efternamn och frågade henne vilken relation
    hon hade med min kille!! Han har sen skrivit brev till min kille med mitt namn också på breven!!
    Jag har gjort avslut med denna person, att jag inte vill ha hans vänskap, att han ska gå vidare men det
    verkar inte hjälpa.
    När vi fortfarande var kompisar så åkte vi och hälsade på en annan av mina kompisar som bor på landet,
    inga kommunala transportmedel dit inte..skogsvägar. Efter att ha avslutat kontakten med den här manliga
    vännen så kör han till min kompis och vill givetvis tala. Hon talar med honom, rent klarspråk och hon tror
    att han har förstått men det hade han visst inte. Han anser att jag varit otrogen!! Han fortsätter skicka brev!!
    Jag har blockat honom i telefon och via e-post.
    Nu i dagarna var jag och lämnade brev till denna persons son som jag aldrig har träffat, skrev att det var
    i ren desperation om hjälp att få stopp på hans pappas beteende.
    Jag har inte haft kontakt med den "kompisen" sen i juni månad men han verkar inte ge upp.

Tacksam över förslag om hur man ska gå vidare !
Working...
X