Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hur mycket ska man som förälder till ett barn med ADHD behöva ta?:(

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hur mycket ska man som förälder till ett barn med ADHD behöva ta?:(

HAr en son som blir 14 år  nästa år och som har svår ADHD.

HAr vi vetatr sedan han var 6 år gammal och han medicinerar idag med 36 mg Concerta.

Igår ringde en av föräldrarna här på gården och skällde ut mig efter noter då min son knuffat hans dotter in en några buskar. Vilket jag sa att jag genast skulle prata med honom om då jag inte tycker de är OK.

Han börjar då genast mala på om att detta minsan inte är första gången och de har hänt tisgare och han är jävligt trött på hur min beter sig mot hans dotter och andra barn på vår gård.

Slutar med att jag får höra att kan jag inte hålla reda på min jävla unge så borde han hållas inlåst,jag förklarr då att han har lika stor rätt att vara ute precis som alla andra barn på gården varpå pappan säjer att nästa gång gör han något om de händer igen. VAd han skulle göra kommer inte fram...

Jag ringer min son efter detta samtal och ber honom genast komma hem så vi får prata om vad han har gjort. Han och hans kompisar kommer och jag ber min son komma in medans de andra får vänta utanför.

Frågar min son varför han knuffat denna tjej varpå han säjer att hon och hennes kompis kallat honom och hans vänner för jävla BÖGAR..

Detta är inte första gången alltså som min son får ta skit för att han blivit arg då han blivit peovocerad och föreäldrar sedan skäller ut mig och at min son är ett jävla momster som inte borde få släppas lös..

TAr kontakt med föräldrarna till denna flicka och berättar vad min son sagt som även hans vänner intygar då jag bewr dem komma in och berätta vad som hänt.

Min son har blivit en hackkyckling på den här gården PGA sin ADHD och många säjer nu att de bara väntar på den dagen han fyller 15 år får då jävlar blir de en polisanmälan.

Min son skulle kunna göra 9 bra saker på gården men de ser bara den 10:e som inte är bra och så har de varit under några år nu. I våras spreds ett FULT rykte om att han brutit näsbenet på ett barn i kommunen dår vi bor.Då jag konfronterade mamman som spridit detta och bad om att få veta vilket barn de var kunde hon inte berätta för hon visste inte.

Så hon spred bara ett otroligt fult och elakt rykte för att förstöra för oss.

Min son har blivit anklagad för våldtält då han lekte en lek med några flickor ute och de skulle jaga varandra och min son råkat dra tag i hennes tröjja och de hamnade på sne. Mamman kommer hit skäller ut mig och försöker strypa mig, polisen fick rycka in. Min ex make har blivit mordhotad av en bror till en flicka min son bråkart med och allt blir fan i mej bara värre.

Så vad ska vi behöva utstå igentligen. Sonen har redan fått sin stämpel här och även om han skulle förändras radikmalt så skulle ingen se detta.

Alla ungar på gården är tydligen små guldkorn som ALDRIG provocerar eller retar min son så han tappar tålamodet och folk ser honom som en liten skithög i allt detta.

HAns syskon blir retade på sin skola för sykonen till ADHD ungen.

Är öräldrar och barn så förbannat insnöade så de inte har mer förståelse en så här? och vad ska man som mamma göra?

Hela familjen mår dåligt psykiskt av detta och jag känner bara mnu att valet vi har är att flytta och börja om någonannanstans där ingen vet att han har ett funktionshinder.

Som alla föräldrar så älskar jag min son lika mycket som alla andra här på gården och jag tänker inte spärra in honom för att andra ska behöva bli nöjda.

Så vad gör manCry

BEr om ursäkt för min dåliga stavnig, då jag är upprörd fungerar de inte alls med skriveriet..Hoppas ni ändå förstår och kan tyda vad jag skrivit..

Comment

Working...
    X