Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gamla jobbet

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gamla jobbet

Började mitt nya jobb nu efter min semester. Slutade på mitt gamla jobb för att jag endast hade ett vikariat, trivdes så fruktansvärt bra och det var med många tårar jag slutade. Imorgon är det dags för jobb igen och jag vill verkligen inte dit. Jag vill bara tillbaka till gamla jobbet och vet att det inte går. Trivs inte alls på mitt nya och det har ingenting med det gamla att göra. Är stressad och oroad annars också och insåg ikväll att detta är en bidragande orsak.
    Byta jobb efter så få veckor? Vad säger det?

Vad exakt är det med det nya jobbet du inte trivs med? Om det jobb man har gör så man mår dåligt då måste man ta tag i det och sätta sig ned och bena ut vad exakt är det som stressar och oroar, och när man vet vad det är är det lättare ta till åtgjärder för att det ska bli bättre el så kommer man kanske fram till att det bästa är att byta jobb

Comment

Liten eller ingen gemenskap, upplever att övriga kollegor inte har lika mycket energi till att göra ett bra jobb, inte bara ett ok jobb. Mitt gamla jobb hade väldigt hög energi och framåtanda och det hände något hela tiden. Upplever att det är mer kontroll uppifrån än tidigare och inte lika mycket frihet. Jag hade så oerhört kul på mitt gamla jobb, så avslappnat och så kul! Här känns det stelt och framförallt en person drar ner mycket..

Comment

Working...
      X