Announcement

Collapse
No announcement yet.

Självskadat mig för första gången

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Självskadat mig för första gången

jadu, vet inte vad jag ska säga. Har hänt flera gånger att jag nästan självskadat mig men ikväll hände det, jag har varit i kontakt med psykolog och hamnat på väntelista men inte fått någon tid.
    Det gick förvånansvärt lätt men jag vet att det inte är en bra ide men ibland mår jag så dåligt så att det är det enda jag känner att jag förtjänar.
    Har ingen i närheten jag känner att jag kan öppna upp mig för och jag är nog världens gladaste kille till alla dom jag jobbar med eller träffar men ingen vet hur jag känner, hur ska jag klara mig tills jag faktiskt hittar någon? och hur hittar man någon? jag vågar inte öppna upp mig för föräldrarna och inga av mina kompisar, inte ens min bästa kompis så jag känner mig alltid så ensam.
    dom ensamma dagarna är ändå dom svåraste för då får jag spendera för mycket tid för mig själv och mina egna tankar och det klarar jag knappt på jobb dagar.
    jag tränar och tar mig ut i hopp om att det ska bli bättre men det funkar inte.
    Hur klarar man dagarna?

Hej, vad tråkigt att det har gått så långt att du självskadade. Jag är själv fast i ett självskadebeteende sedan många år. Det är ingen bra lösning i längden även om det kan vara det enda som hjälper för stunden.
    Det är svårt att hitta någon att öppna upp för, jag är lika själv och är också glad utåtsett. Om du vill prata så är det bara att skicka iväg ett meddelande.. Jag hoppas du fortsätter kämpa och får en tid till psykologen snart. Hör gärna av dig, kram!

Comment

Working...
    X