Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skriva av mig.

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Snoken5 View Post
    Jag försöker dejta och herregud vilka katastrofer det är.
    Det gör mig ledsen att läsa hur oerhört svårt du har det och det jag nu kommer att skriva hoppas jag inte ska göra ont, ännu värre. Jag tänkte skriva det direkt när jag läste om din upplevelse i Köpenhamn, men men....

Fast nu dejtar du ju faktiskt och din högsta önskan är att få ihop det med en kvinna. Så snälla du, gå och testa dig först av allt så att du ser att du är frisk, och då kan du avskriva det stressmomentet åtminstone.

OCH........... ffa. så kan du sträcka på dig i vetskap att du gör ett aktivt medmänskligt och ansvarsfullt val och tar ansvar för den personliga säkerheten hos de människor (kvinnor) som du framöver kommer att möta på olika sätt. Du behöver ta ett beslut att testa dig asap, innan du överhuvudtaget kommer i det läge är det sas. hade varit bra att ha haft det bortgjort. För i det läget kan du inte räkna med att du klarar att hålla rågången fri, mellan avvaktande/ansvarstagande i stunden och att gripa chansen/tillfället i flykten.

Gör det rätta, gå och testa dig!

Comment

Instämmer med Rough Times.

Om mobbingen du nämnde. Jag är väldigt tveksam till att du har klarsynthet. Det kan vara så att du har tagit över mobbarnas ord och låter dem fortsätta snurra i dig. Har du försökt bearbeta det som hände? Låt dem inte ha kvar makten över dig!

Comment

Depression går att bota, men det kräver terapi. Och att man orkar/vill jobba med sig själv. Det är tufft men det går. Något som är väldigt vanligt när man blivit mobbad är att man fortsätter bete sig som ett offer och får svårt med kontakt med andra mm för man hela tiden utgår från att andra kommer mobba en och beter sig så man blir ett "offer för man vet inget annat. Väldigt vanligt därför det är så viktigt att bearbetta det man varit med om så man kan gå vidare och skaffa sig nya föreställningar och bygga upp sin självkänsla.

Comment

Working...
        X