Announcement

Collapse
No announcement yet.

Någonting otäckt fel på mig! Snälla läs!

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Någonting otäckt fel på mig! Snälla läs!

Hej (ny här vet inte vart jag ska posta), hoppas detta funkar

Känner mig lite som satan i finkläder. Något ont och utöver det vanliga. Mörkrädsla är en bra beskrivning... Snälla läs och säg vad ni tycker. Ber om ursäkt för ett långt, lite rörigt inlägg med lite stavfel och skit.

Vet inte riktigt hur fan man börjar med att ta kontakt riktigt. Eller ja det fattar jag så, luft luren och ring. Den biten e inga problem. Men det är liksom så att jag är 28 bast och har aldrig tagit upp något innan och nu är allt så påsamlat. Folk som börjat ana saker och ting blir rädda/förskräckta så fort jag slänger ur mig något om allt.

Lite snabbt om mig: ganska snygg välutbildad singel homosexuell man med egen lägenhet, bra jobb med shysst lön.

Okej här kommer en liten lista: (detta är stora drag av det jag menar).

*Våldtagen som 13 åring av två män. Rest is following!

*Sjukt stor sexdrift där jag avklarar 50-100 pers om året. Bara män. Brukar inte ha några problem alls med att få vem jag vill i säng. Roligaste just nu är "hetero" killar med förhållanden.

*Blandmissbruk, uppehåll ett tag förutom alkohol... Nu alkohol i stora mängder, likaså nu plus kokain. Tar inget som kan förvrida min perception då tänker jag främst hallic (vet inte hur det skulle kunna sluta). Ja jag vet att man kan få psykoser etc. av cola.

*Bästa vännen likaså familjevän har jag kommit på som pedofil. Inte "agerande" men livrädd för att detta ska bryta ut och balla ur.

*Rätt säker på att jag själv har ADHD, borderline och skulle inte bli förvånad om jag är psykopat. Narcissisten från helvetet.

*Blev knivmisshandlad för några år sedan upptäckte hur skönt det var så har efter detta med jämna mellanrum skadat mig själv. Vill inte ha uppmärksamhet, ingen smärta försvinner utan bara gillar känslan. Och det är ingen mellanmjölk med raklblad utan feta djupa sår. Vi talar om hela benet uppskuren med ett jack och in till benet, likaså armar och huvudet. Brutit mina egna händer (försök med det liksom ) men kniv är mitt favoritvärktyg. Älskar blodet plus känslan av den. I know...

*Har alltid och manipulerat allt och alla i min närhet till vad jag vill och det är inte ens svårt. Skyr i stort sätt inga medel för att få igenom det jag vill.

*Spelat med alla mina pojkvänner. Varit otrogen hej vilt och inte ens brytt mig. Min senaste ex. som för övrigt är en toppenkille fick en stor glimt av vem jag egentligen är och han blev livrädd och jämförde mig med satan och bland de mest otäcka han någonsin sett varit med om. Detta efter en fylla som ballade ur från min sida. Hade inte polisen kommit hem till mig vet jag inte hur kvällen skulle slutat. Va just i färd med att köra en kökskniv rakt genom handen på mig själv för skojs skull.

*Blir deprimerad ganska ofta och tror att om detta fortsätter kommer jag avsluta allt. Och inget småmjäkigt utan vill jag ordnar jag det på två röda. Skulle exempelvis lätt kunna skära halsen av mig själv utan att ens blinka. Men vill inte just nu, men det skulle liksom inte vara svårt. Har och får ganska ofta ångest, ibland ballar det ur till en fullständig panikattack men lyckas ofta stoppa skiten.

*Detta är väl egentligen ingen punkt men den hör ändå hit. Jag vågar påstå att jag är otäckt intelligent och allmänbildad. Lär mig snabbt det jag vill, har ett minne som få slår. Passar in i alla miljöer allt från dementa, krogen, fina sällskap, arbetsplats etc. Ingen fattar något.
    Läser också av allt och alla på en sekund och tro mig har alltid rätt. T. ex kollegors osäkerhet, när någon ljuger, talar sanning mm. mm.
    Vet inte hur jag gör men en blick och jag vet direkt. Men ingen lyckas läsa mig. Vissa får jag kämpa med men tro mig jag tar mig in i allas huvud.

Detta är i princip jag. Vill tillägga att jag vill
    inte skada någon alls eller så. Njuter inte av sånt. Så oroa er inte för detta.

Men känner mig som någon ont elakt och med så mkt skit inom mig att det liksom är dött lopp att försöka ens. Kan man ta upp allt detta med någon? Ingen skulle våga stå kvar. Allt i mitt liv går ut på manipulation, spel, förvridningar, lögner och dubbelspel med olika versioner av allt till alla.

Så vad gör jag? Känner mig som en tickande bomb...

Vill du lösa detta på riktigt? Är du redo att göra det som krävs och hur vill du vara som person?
    Det finns definitivt hjälp att få och du kan prata om detta med erfarna psykologer. Bara att du skriver här anser jag som ett bevis på att du mår dåligt över dig själv och dina beteenden så ta kontakt med psykiatrin i din kommun och var ärlig.
    Lycka till

Comment

Working...
    X