Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vill byta liv

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vill byta liv

Jag tycker mitt liv känns helt fel för mig, och det har gjort det hela tiden (är över 25 år. Jag vill byta liv.
    Jag gillar inte hur jag ser ut, det känns fel bara. Har inget socialt liv att tala om heller. Allt har gått fel.
    Jag är så besviken på allt. Jag gillar inte mina föräldrar. Gillar ingenting med mig, blir äcklad bara jag tänker på mig själv.
    Vill ta livet av mig innan jag blir ännu mer besviken. Men det finns inget sätt att göra det på, så jag kan bara önska att vara någon annan.
    Önskar jag kunde trycka på en knapp, stanna tiden och bli den jag egentligen är så jag kunde leva på riktigt.

Finns det någon mer som känner såhär?

Tyvärr kan man inte bara så där byta liv, men man kan ändra inriktning på sitt liv så det blir ett bra liv. Jag har gjort det så vet att det går. Kanske lägga kontakta vården och få någon att prata med? Finns hjälp att få så du ska inte behöva gå runt känna så här. Mått dåligt hela min uppväxt pga massa olika orsaker som lede fram till stökig uppväxt och stökigt även som ung vuxen. Självmordstankar jämt och ett x antal misslyckade försök. Men tillslut fick jag rätt hjälp och idag mår jag bra och har ett liv jag trivs med med och har inte tänkt på självmord på vet inte hur länge. Så sök hjälp

Comment

Working...
    X