Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vad ska jag göra

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vad ska jag göra

Efter min akne som jag mest har haft på ryggen har det blivit väldigt fula ärr.Förra sommaren tog jag aldrig av mig min munk tröjja ,jag badade inte och när mina kompisar frågade om jag skulle följa med så sa jag bara nej för jag skäms över mina ärr.Jag har inte duschat i över 2 år på gympan och knappt deltagit på grund av mina ärr mina betyg har gått ner och jag tänker på själv mord flera gånger i veckan.Jag började skära mig själv i handleden för ungefär 2 veckor sen.Mina föräldrar tror jag inte skäms över mina ärr och tror jag går på gympan hela tiden och att inget har förändrats men jag vet att jag aldrig kommer kunna berätta vart jag fått mina ärr på handleden ifrån.Jag har ingen aning om vad jag ska göra och det känns som det bara går neråt och neråt hela tiden.

Om du är redo att fronta att dina ärr på ryggen är ett symptom och inte den huvudsakliga orsaken till din situation så skulle jag föreslå att du söker samtalshjälp för att komma till rätta med din situation. För skeendet att aktivt tillfoga sig själv ytterligare handikappande ärr för att man är störd av de ofrivilligt tillkomna ärr som man redan har förefaller ogenomtänkt. Och är det inte en helt ogenomtänkt reaktion från din sida, då är det antagligen inte heller hela anledningen. I alla fall inte som jag ser det.

Sök professionell hjälp medan tid är.

Comment

Working...
    X