Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gillar träning och att äta nyttigt

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gillar träning och att äta nyttigt

För då känns det som jag gör något meningsfullt, något bra som kan påverka mig själv och mitt liv. Som man gör något bra för en gångs skull, jag har ett så tråkigt och innehållslöst liv men åtminstone kan jag tänka på att äta bra och röra på mig så jag har något att göra.

Det låter ju bra att du hittat något som känns meningsfullt. Håll fast vid det!

Comment

Jag tycker också att det är bra. En sund livsstil ger tillfredsställelse. Se bara upp så du inte blir allt för fixerad kring det. För om tankarna till slut nästan enbart kretsar kring det, och man får dåligt samvete om man "fuskar", då är det inte lika tillfredsställande längre - tvärtom, kan bli ganska jobbigt. Så var öppen för att lägga till fler meningsfulla intressen i livet. Men håller man det på rätt nivå (lagom) kan träning och bra kost ge en jättemkt.

Comment

Dopa minen:

Jag får inte direkt dåligt samvete om jag "fuskar", men tycker mer om att äta bra och nu har jag vant mig så mycket med det...

Tränar knappast för mkt heller. Det är jag för lat för och mår för dåligt så skulle inte orka det. Men sen tycker jag inte att de är något sjukt om någon är jätte vältränad då ser jag de bara som ett intresse den personen har och tycker de är kul

Tycker det är jätte tråkigt att det inte finns något mer som jag gillar i mitt liv. I senaste året har det bara hänt en massa skit saker, som är svårt för mig... Men det ska det ändras på

Comment

Working...
        X