Announcement

Collapse
No announcement yet.

MiviTotal ,Vimi-Pro och andra multivitaminer

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• MiviTotal ,Vimi-Pro och andra multivitaminer

Kan multivitamin tillskott som MiviTotal och Vimi-Pro minska effekten av SSRI ?

dessa innehåller bland annat L-Theanin och BCAA

Det har jag väldigt svårt att tro då de inte verkar på samma sätt i nervsystem eller hjärna. Snarare är det väl så att med en balanserad kost, något vitamin-och mineraltillägg så har du ännu bättre förutsättningar att må och funka bättre i livet. Jag skulle lägga till Omega3, fettsyror gör gott för deprimerade/ångetsladdade hjärnor. Lägg till SSRI om du har en djup svacka el svår ångest såklart. Motion, avspänningsträning o samtalsterapi gör också gott.

Comment

Hej

Jag kör också med mivi total inklusive omega 3 (6g per dag), Får ett mycket bättre välmående utan det!

Rekomenderas verkligen

Comment

tack för svaren

jag äter fiskolja också!

Comment

Hur tycker ni att fiskolja har påverkat er? på vilket sätt mår ni bättre?

Comment

Jag märkte av att jag fick mindre ångest och vart mindre deprimerad, ett bättre välmående helt enkelt

Comment

oj såpass ! där ser man

Comment

Kan inte påstå att jag känner av fiskoljan, äter mellan 1000-3000mg/dag varav 350-1050mg är Omega-3.

Det är 1000mg kapslar!

Comment

Nyaste rönen om fiskleverolja är att de saknar effekt.

Tron är så mycket starkare.

Tror du tillräckligt mycket på någonting så blir det oftast så.

Comment

Working...
                  X