Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reductil

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reductil

Nån som har erfarenhet av reductil? Jag har ätit det nu i tre dar, har några frågor om nån kan svara. Hur lång tid tog det innan ni såg något resultat? Nån som kännt lite mer ångest av att äta dem? Hur har ni mått, några biverkningar? Hur mycket har ni gått ner med reductilen?

Reductil funkar, om det är äkta vara. Mycket som säljs på nätet är skit. Det fungerar så att aptiten påverkas. Du känner dig inte hungrig och när du äter blir du mätt på lite mat. Om jag inte tar fel så gör det också att förbränningen fortsätter som vanligt och påverkas alltså inte som om du skulle svälta dig. Vid svält så anpassar sig ju kroppen och försöker spara allt den får. Jag tror att Reductil gör att förbränningen fortsätter som vanligt, alltså minskar du snabbare i vikt. För mig tog det ett par veckor innan jag märkte resultat. Jag gick ner 7 kilo på 3 månader. Biverkningarna för mig var nedstämdhet (men det hade jag ju sen innan..) man kan även reagera lite konstigt i samband med alkohol. Kom ihåg att du är mer lättpåverkad då du äter lite.

Comment

Hej
      Om någon fortfarande läser denna tråd, jag vill dela min berättelse om Reductil. Jag tyckte att det hjälpte mig mycket! Jag har varit på Reductil i 3 månader och har förlorat 14.5kg. Jag hade huvudvärk och en torr mun i början men det var alla gått den tredje dagen. Jag köpte dem från weightlossproducts.club. Jag har aldrig haft några problem med min order.
      Last edited by helga78; 2018-05-29, 08:44.

Comment

Reductil får inte säljas i Sverige och flera andra länder eftersom risken för hjärtproblem ökar. Jag betvivlar inte att det fungerar för dig men en långtidsstudie visade att viktminskningen inte var så stor totalt sett jämfört med placebogruppen

https://lakemedelsverket.se/Alla-nyh...-tillsvidare-/

Comment

Working...
        X