Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kysste en kille min kompis gillar

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kysste en kille min kompis gillar

Det började med att jag och mina tjej kompisar (4) skulle gå till våra killkompisar som är ett år äldre än oss. Dom hade öl och jag blev små full, sen är det en av killarna som också är ganska full. Vi har det kul och på slutet börjar vi hänga upp av varandra väldigt mycket. När vi ska gå hem och ska säga hejdå till alla grabbar då kramas vi jätte länge, han frågar kan jag få en puss.. Jag skrattar lite och pussar han. Vi fortsätter kramas, sen säger han "en till" och då börjar vi hångla.. Vi säger hejdå minst 3 gånger och vi hånglar alla gångerna. Jag och min halv fulla kompis ska sova hos våran inte fulla kompis för hon har inga föräldrar hemma. På morgonen pratar vi om vad som hände på kvällen och dom berättar att en av min tjej kompis (v) (som var där på kvällen) hade blivit ass arg/irriterad/besviken för att jag hånglade med den där killen. Anledningen var för att hennes bästis och han var på G och att dom verkligen gillade varandra. Men inget av det här visste jag då. Så min kompis (v) hade väldigt jobbigt för hon skulle prata med hennes bästis om vad som hade hänt, hon skulle också prata med killen. Så just i min situation kände/känner jag min som en jävligt jobbig tjej som bara var där och förstörde allt, som jag gjorde! När min kompis berättade för killen att hon kommer vara tvungen att berätta vad som hände, till hennes bästis. Blev han jätte deprimerad, han satte sig ensam och bara satt och stirra ner i mordet. (Vi var på Max). Jag känner mig jätte hemsk som har fuckat upp allting! Jag är rädd att han hatar mig. Jag är rädd att vi kanske inte kommer kunna bli lika bra kompisar som vi var på den kvällen. Jag har bara värdens största ångest. Vad ska jag göra!?!! (Jag har inte känslor för killen)

Om du inte visste att denna kille och tjej hade något på G så har du inget att må dåligt över. Det är så fall han som ska må dåligt som strular med flera tjejer samtidigt. Anl till han blev jättedeppig kanske beror på att han har nu skuldkänslor för strulat runt och det är hans problem.

Comment

Working...
    X