Announcement

Collapse
No announcement yet.

jag behöver ett råd

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jag behöver ett råd

hur ska jag gå vidare i min relation?jag älskar min man, men hur ska jag kunna lita på honom igen?

i början av året blevjag gravid efter att ha tagit ut min spiral, vilket han var helt medveten om, och sa...händer det så händer det, och vi skulle ha barnet. men så blev inte fallet. han lämnade mig! men bara för några dagar..

fick sen missfall och babyn skulle kommit NU, okober är en tung månad för mig just nu...

sen är jag en sån som vill att vi ska förlova oss, skulle känna mig tryggare och mera älskad åch säker på att han inte kommer att gå..kanske dumt, men så känner jag, en viktig sak för mig om jag ska bilda familj å köpa hus etc...

han vägrar göra sånt, men gjorde det ändå, för att sen säga att han inte ville och kommer aldrig att göra det..

alltså ny lögn.

hur fan ska jag bearbeta detta? gå vidare? jag känner mig värt precis noll... hur kan man lämna sin gravida flickvän?

sååå ledsen.

Förstår verkligen att du är ledsen. Skriv gärna av dig här, om du vill. Prata med en god vän?

En varm kram kan få via cyberrymden. :-)

Comment

tack!

jag vill ju inget hellre än gå vidare och vara lycklig med mannen i mitt liv.

det är bara tilliten som inte finns från min sida just nu.

Comment

Han låter lite ombytlig och min lärdom är att en del människor bara så.

Nu har det dock gått ut över dig, din självkänsla - och det är ju inte OK.

Jag får uppfattningen att han inte är så bra på att prata, att hela den här saken gått in i en ond cirkel?

Har du någon du kan prata med om det här?

Comment

han kan prata men är bestämd i sin åsikt, att jag måste försöka komma över detta. å att han älskar mig.

jag ältar detta säkert allt för mkt men känner mig så osäker på om han kommer att göra samma sak igen?...

förlova sig kommer han inte att göra iaf.

Comment

Vad ska du göra då? Har du någon plan eller liknande?

En paus från honom - ni från varandra - kanske kan vara nåt. Ett litet tag. Så ni får fundera, känna. Sen se hur det fungerar när ni umgås igen.

Comment

vi bor ju tillsammans så det är ju lite svårare att vara ifrån varann och fundera...

skulle helst dra ett streck över det som hände å gå vidare. men det är just det som är problemet. HUR ska jag gå tillväga?...

Comment

Working...
              X