Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jag kan inte suga

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Oj. Nu ser jag din ålder.

Snälla snälla du. Han vill bara knulla med dig. Du är ett barn. Han är vuxen. Han kommer ha dig sexuellt och sen kasta bort det. Du kommer bara bli ledsen. Gå medan du kan.

Comment

Håller med arton 18, leta efter någon kille istället som är i samma nivå i livserfarenhet ,, du har både mer å prata om och samma linje i sexuella erfarenheter. Har haft flera som var äldre än mig i din ålder, , så länge de tycker det är kul och inga krav ställs så e det lugnt men när det kommer till kritan så blir man nio av tio gånger bortkastad. . Man vanärar bara sig själv så är det.

Comment

Viljan att du måste vilja,''bara'' för att du är med honom.Nej du måste inte vilja.Förstår att du ser upp till honom lite spänning lite flört.Det kan nog så vara är oftast så!
        .Vet inte hur jag ska göra, vill så gärna vara med honom och kunna kalla honom min.Botemedlet heter inte suga.Botemedlet heter han ska vänta och lyssna på dig.
        Lyssnar han inte,så ge inte med dig(Nej ställa inte upp på ngt du ej vill!)Ngra ord från Strangeway!Ta hand om dig!.

Comment

Dumpa idioten omgående. Sen kan du be honom gå hem till sig och hyra en porrfilm. Samtidigt kan du säga åt honom att du inte längre är intresserad av honom och hans porrfilmsfantasier. slutligen raderar du hans telenummer, email och allt som har med personen att göra. Tänk på att denna händelse var en parentes i ditt liv och sätt punkt. Sen kan du gå vidare och leva livet.

MVH ChrisGoesRock

Comment

Hade lite bråttom med "post Reply" knappen. Nu har jag läst hela tråden och till den/de som tycker att det är OK att ställa ultimatum, kan jag bara säga att du måste ha en förvrängd livssyn. Att överhuvudtaget ställa ett ultimatum i en relation där ingen av parterna klantat till det på något sätt är osunt i vilken relation som helst. Frågan blir istället; Vad blir nästa "måste" i relationen, den kommer, var så säker? Som jag sa här ovan, gör dig av med denne man. Du kommer att träffa din rätta förr eller senare.

MVH ChrisGoesRock

Comment

Originally posted by ChrisGoesRock View Post
              Dumpa idioten omgående. Sen kan du be honom gå hem till sig och hyra en porrfilm. Samtidigt kan du säga åt honom att du inte längre är intresserad av honom och hans porrfilmsfantasier. slutligen raderar du hans telenummer, email och allt som har med personen att göra. Tänk på att denna händelse var en parentes i ditt liv och sätt punkt. Sen kan du gå vidare och leva livet.

MVH ChrisGoesRock

Så oralsex är alltså porrfilmsfantasier? Det var lustigt. Jag är ganska säker på att romarna inte hade några porrfilmer på sin tid. Det kanske också intresserar dig att höra att oralsex har ansetts vara en viktig del av bl.a taoismen i tusentals år vid det här laget.

Comment

Originally posted by ChrisGoesRock View Post
                Hade lite bråttom med "post Reply" knappen. Nu har jag läst hela tråden och till den/de som tycker att det är OK att ställa ultimatum, kan jag bara säga att du måste ha en förvrängd livssyn. Att överhuvudtaget ställa ett ultimatum i en relation där ingen av parterna klantat till det på något sätt är osunt i vilken relation som helst. Frågan blir istället; Vad blir nästa "måste" i relationen, den kommer, var så säker? Som jag sa här ovan, gör dig av med denne man. Du kommer att träffa din rätta förr eller senare.

MVH ChrisGoesRock

Du får gärna utveckla varför du tycker att jag har en förvrängd livssyn. Jag vidhåller vad jag tidigare sagt i tråden - att om man tycker något är viktigt eller helt nödvändigt i ett förhållande så bör man vara tydlig med det. Det är mycket bättre för båda parter att alla korten ligger på bordet - då kan man ta ställning till förhållandets varande eller icke-varande utifrån det. Jag har aldrig sagt att man bör slänga ur sig ultimatum efter ultimatum bara sådär utan givetvis bör man i första hand diskutera och försöka hitta en lösning som passar båda.

Det du och flera andra som svarat i tråden verkar glömma är att ömsesidighet och respekt i ett förhållande går åt båda hållen. Om en kille t ex inte vill gå ner på sin flickvän är det förstås helt OK. Samtidigt är det lika OK om flickvännen tycker att oralsex är en viktig del av sexlivet och vill ha det. Man får inte automatiskt rätten på sin sida bara för att man inte vill göra något. Båda har lika stor rätt till sina åsikter och preferenser.

Nu är det här fallet (som jag också redan nämnt tidigare i tråden) lite speciellt eftersom TS tydligen har varit med om traumatiska sexuella upplevelser. Då får man förstås ha en ännu större förståelse än normalt för att hon inte känner sig bekväm med att göra vissa saker i sängen.

Comment

Originally posted by DryIce View Post
                  Så oralsex är alltså porrfilmsfantasier?.
                  Personligen så tycker jag inte att oralsex är liktydigt med porr. Men fixeringen vid oralsex, så att ett blow job är just den enda aspekten av sex inom en relation som upplevs som ett naturligt och rimligt skäl att ställa ultimatum med hot om att avsluta hela den i övrigt kärleksfulla relationen (vilket jag fö inte är vad jag tycker att TS beskrivning av den sk relationen tyder på) om man inte får som man vill upplever även jag som starkt porrinfluerat. Jag skulle inte kalla det för en "förvrängd" livssyn, däremot skulle jag nog spontant se det som ett graverande varningstecken på en tämligen onyanserad och rätt så omogen syn på en vuxen kärleksrelation i sin helhet.

Men man kan, alla kan, naturligtvis ALLTID ställa ultimatum i exakt alla livets situationer, bara man själv har förstånd att inse och är beredd på att ta konsekvenserna av sina krav. Och den person som ställer ultimatum om en enda aspekt av ett i övrigt fungerande sexliv inom en "kärleks"relation upplever förmodligen att den har övertaget och inget att förlora. Antigen så älskar den personen inte speciellt mycket.... eller, så är den är en korttänkt och självupptagen idiot som inte förmår tänka längre än näsan räcker. Men jag skulle gissa att den tycker att den inget har att förlora på att ställa ultimatum, det presumtiva priset för kravet avskräcker inte.

Fast det mest obegripliga är ändå hur tron på en eventuell vinst/framgång av ultimatumet skulle kunna leda till en sexuellt tillfredsställande avsugning för den som ställt ultimatum?! Misstanken måste ju ständigt finnas där att det inte är en ömsesidigt tillfredsställande sexuell handling, utan ett resultat av hot och tvång. Så går det så långt att man fortsätter relationen och känner sig nöjd med sin tvetydiga "vinst" så måste kravställaren vara både en korttänkt dumskalle och ett praktarsel i en och samma person.
                  Last edited by RoughTimes; 2015-11-21, 12:26.

Comment

Jag skulle aldrig göra slut bara för att hon(om jag hade ngn) inte gillar att suga av ''dongen''!Att sedan att HAN är omogen i sitt snack att fundera om detta märks.Men han verkar vara van att få som han vill..
                    Hur är det idag då?

Comment

Det är nog bättre att man går vidare och slutar att bry sig om honom.
                      What hurts the most is that the memories I used to hold so close to me are now the memories I wish I could forget.

Comment

Working...
                      X