Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kärleksproblem

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kärleksproblem

Hej! Jag är en kille på 15 vintrar som har ett litet ''kärleksdilemma''. För ett par månader sedan så höll jag på med en tjej i samma ålder. Det gick bra till en början, men sedan så kom vi båda överens om att vi skulle stanna som vänner. (det var hon som liksom avslutade hela grejen). Det kändes såklart lite skumt att fortsätta som vänner efter allt som hänt mellan oss, men det fungerade oerhört bra!

Jag har fortfarande känslor för henne men jag lyckas ändå hålla dem understyr när jag är med henne. Vi slutade aldrig skriva med varandra efter att vi fortsatt som vänner, och nu sedan några veckor tillbaka så har hon börjat skicka hjärtan och pussmuns smilies igen. Hon har även börjat skicka saker så som '' synd att du inte var här just nu'' och '' kom hit då så slipper du känna dig ensam''. Det är även mestadels hon som startar alla konversationer nu det senaste. Hon blev även sur när jag inte bjöd med henne på en liten resa som jag åkte med några nära vänner på (vilket kan vara ett tecken på att hon vill verkligen vara med mig?) Detta löste sig såklart sedan så allt är lugnt med det.

Jag undrar då om ni tror att hon kanske har fått tillbaka känslor för mig? Om svaret är ja, vad borde jag göra? Eller finns det något sätt som jag kan diskret få fram information ifall hon tycker om mig? Tack på för hand!

Ja, det kan ju vara hennes sätt att försöka tala om att hon fått lite mer romantiska känslor igen.

Kan du fråga henne på ett lite skämtsamt vis om att hjärtan och pussmuns-smajlisarna dykt upp igen och se vad hon svarar?

Eller har ni några gemensamma kompisar som kan reka?

Tycker om dig borde hon helt klart göra eftersom hon håller på och skriver så mycket på eget initiativ.

Comment

Tack för svar! Det låter som en bra idé det där med att fråga. Vi har gemensamma kompisar, men jag föredrar att inte ta hjälp utav vännerna! Roligare att ta reda på det själv.

Comment

Nä man vill ju oftast ta reda på sånt själv och inte blanda in annat folk.

Comment

Working...
        X