Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fuck life, nu ger jag upp för gått..

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fuck life, nu ger jag upp för gått..

Tja, sorry att jag skriver mer.. Men jag pallar fan inte längre.. Blev nedslagen nu ikväll på väg till kyrkan. Nu har jag fått nog, jag pallar seriöst inte längre.. Jag tänker inte finnas kvar så länge jag inte kan få må bra en hel dag.. Då är livet så jävla bullshit..

Tänker inte finnas...Hatar dessa känslor, men ingen kommer märka att jag inte finns längre och ingen kommer ens sakna mig..

Har du redan skrivit lite bakgrund om varför du blev nedslagen någon annanstans???

What hurts the most is that the memories I used to hold so close to me are now the memories I wish I could forget.

Comment

Fan för allt.. Försöker hela tiden men klarar inte av livet och vill bara dö..

Comment

Har du inga vänner eller kontakter som kan stötta dig?

What hurts the most is that the memories I used to hold so close to me are now the memories I wish I could forget.

Comment

<3 Prata med mig?

Comment

Just nu är jag villig att göra vad som helst, nu när jag fyllt 18 så är jag inte välkommen hos bup och sen prima vägrar ta emot mig trots att dom lovat att det skulle lösas när jag fyllde 18 så nu är allt arbete från tidigare förgäves..

Trött på att alltid vara den "ensamma" som lever i ett parallellt universum, trots att jag egentligen inte befinner mig i ett annat universum..

Skriv <3

Comment

Kunde bup göra dig så betydligt mycket, så att du mådde bra av deras hjälp?

Det finns otroligt många som lever ensam, utan en vän, Riktig vän

Och det får oss att känna att vi lever i ett annat "universum"

Comment

fick egentligen aldrig någon riktig hjälp från bups sida. Hade en bra i tre månader ungefär, men när hon slutade föll allt och ja.. Jag misslyckad med allt och har börjat stänga in mig själv, vill inte ha med omgivningen att göra, samtidigt som jag verkligen vill komma någon vart. Men det känns liksom.. Ja allt känns fullkomligt kört just nu.. Ångestattacker på nätter osv, va inne på akuten för cirka 1 vecka sedan pga kramper och bröstsmärtor, samt att jag tuppade av i plugget för kanske 2 - 3 veckor sedan och mamma/jag var säkra på ångestattack.. Men mamma ville ändå kolla hjärtat då det alltid känns som att det rusar. Men jag är trött på att inte komma framåt..

Ingen skulle reagera om jag gjorde något jag absolut inte fick eller att jag gjorde något dumt i allmänhet..

Comment

Tro mig kan verkligen förstå känslan av att allt är kört, själv mått oerhört dåligt och inte fått rätt hjälp, blivit slussad runt mm så vet hur djävligt det är och hur ensam och övergiven man känner sig. Men ge inte upp det kommer vända även om du inte kan se det nu. Tyvärr övergår man till vuxenpsyk när man fyller 18 och det är jädrigt olyckligt man borde få gå kvar. Du har inte misslyckats, utan de vuxna har misslyckats med att ge dig rätt hjälp inte ditt fel att du mår dåligt. Vet hur mörkt och djävligt allt kan kännas men kämpa på, skriv av dig här. Vi är många som vet hur djävligt det är att må dåligt som kan stötta dig

Ta hand om dig

Comment

Working...
                  X