Announcement

Collapse
No announcement yet.

fräckis3

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En äldre dam promenerar i parken när hon möter en liten flicka som är ute och går med hunden. Flickan, som är i sjuårsåldern och som är väldigt uppklädd, ler artigt mot den äldre damen.

”Hej, lilla vän”, säger damen, ”vad fin du var idag då.”

”Tack så mycket och det är skönt att det är så fint väder”, svarar flickan.

”Ja, det är det verkligen, och vad artig du är.”

”Ja, min mamma har sagt åt mig att alltid vara trevlig”, säger flickan och ler.

”Så roligt med väluppfostrade barn. Vad heter din hund förresten?”

”Den heter Nasse.”

”Jasså, det var ett ovanligt namn på en hund. Hur kommer det sig?”

”Jo, Han brukar knulla med grannens gris.”

Comment

Jultomten får inga könssjukdomar, för han har sin renhjord.

Comment

Ett ungt par åkte på en romantisk vintersemester till Kebnekaise, där de skulle bo en tid i en gammeldags vedeldad stuga.

Efter att de kommit fram gick mannen ut för att hugga ved.

En stund senare kommer han tillbaka in och säger:

- Älskling, mina händer är så kalla.

Eftersom han hade en snäll och välmenande fästmö sa hon:

- Lägg dem här mellan mina ben, så ska jag värma dem.

Det gjorde han, och händerna blev varma.

Efter lunch går han åter ut och hugger ved och kommer tillbaka in och säger:

- Älskling, mina händer är kalla.

Hon svarar honom åter:

- Lägg dem här mellan mina ben, så ska jag värma dem.

Det gör han, och händerna blir varma igen.

Efter middag behöver han hugga mer ved, och när han kommer in igen så säger han klagande:

- Älskling, mina händer är kalla.

Hon tittar på honom och säger:

- För Guds skull lille gubben, fryser du aldrig om ÖRONEN?

Comment

- Jag blir såå jädrans trött på alla dessa kvinnor. De vill ju bara en sak allihop...

- Och vad skulle det vara?

- Att jag lämnar dem ifred...

Comment

Jag fick välja mellan en lång snopp eller ett långt minne, men jag minns inte vad jag valde...

Comment

Ellen och Erik valde att gå i parterapi efter 25 års äktenskap.

Terapeuten frågade:

- Jaha, vad var problemet här då?

Ellen berättade passionerat, snörvlande och smärtsamt om alla problem som paret hade haft under det 25-åriga äktenskapet. Hon berättade om förnekande, brist på ömhet, tomhet, ensamhet, att hon kände sig oälskad och oönskad - en oändlig lista på oemotsedda behov som hon hade saknat under äktenskapet.

Slutligen avbröt terapeuten henne, gick runt skrivbordet och bad Ellen att stå upp.

Han kramade om henne, knäppte upp hennes blus och smekte henne ömt samtidigt som han kysste henne.

Allt detta framför ögonen på Erik som bara höjde på ögonbrynen.

Efter en stund slutade han, Ellen harklade sig, knäppte blusen och satte sig tyst ned - märkbart generad.

Terapeuten vände sig mot Erik och sa:

- Detta är vad din fru behöver, 3 gånger i veckan Klarar du av det?

Erik funderade ett litet tag och svarade sedan: - Jodå Jag kan släppa av henne här måndagar och onsdagar, men fredagar spelar jag golf hela dagen...

Comment

Patron hade anställt en ny dräng och säger till honom:

- Det kvinnliga könet på gården skall han inte bry sig om.

Det sköter jag, tjuren och tuppen!

En dag kom en granne med en ko som skulle betäckas,

men tjuren var sjuk, så drängen gick in till patron och sa:

- Dom är här med en ko, men tjuren är sjuk.

Skall jag släppa ut tuppen eller kommer patron själv..!

Comment

Tre kvinnor sitter i en bar och talar om sina kärleksliv.

Den första säger:

- Min man är arkitekt. När vi älskar så sker det med kraft, form och perfektionism. Det är helt fantastiskt!

Den andra säger:

- Min man är konstnär. När vi älskar är det passionerat, känslofyllt och glödhett. Det är underbart!

Den tredje kvinnan suckar och säger:

- Min man är datakille. När vi ska älska så sitter han på sängkanten och pratar om hur underbart det kommer att bli när allt äntligen börjar fungera.

Comment

Den lilla 4 årige pojken är med sin mamma på badstranden och sitter och leker med sin hink och spade .

När en Välsvarvad blondin med stora bröst går förbi.

Pojken skriker allt vad han orkar "Mamma kolla vilka stora bröst"

Alla inom 25 meters radie tittar upp och

Mamman blir både ledsen och arg .

Pojken ser att mamman blir ledsen .

Efter en liten stund går han fram till Mamman och viskar -DINA är Längre.

Comment

- Min man är som ett djur när det gäller sex.

- Jaså, det skulle man inte kunna tro.

- Jo, vi gör det en gång om året, precis som valrossarna!

Comment

- Vet du vad det är för skillnad mellan ståfräs och jordfräs?

- ???

- Jordfräsen kör runt busken...

Comment

- Ert fall verkar nog så besvärligt, men för att vara på den säkra sidan vill jag göra ännu ett test.

Sa psykiatern och tog fram papper och penna.

- På det här papperet ska jag dra upp några geometriska figurer. Jag vill att Ni studerar dem noggrant och berättar vad Ni ser i bilderna. Förstår Ni?

Jodå, patienten förstod och psykiatern ritade en rektangel genomskuren av två parallella linjer.

- Aha, sa patienten direkt, det är ju ingen konst. Det är ju Lena Philipsson på väg upp ur badet utan en tråd på kroppen.

- Hmmm, mumlade psykiatern och ritade en cirkel och inuti denna en likbent triangel.

- Jamen sa patienten och slickade sig om munnen. Britney Spears i en våt, åtsittande, t-shirt. Jojomen!

Psykiatern kliade sig omsorgsfullt i pannan innan han ritade en romb och en kvadrat. Patienten funderade en stund innan han svarade:

- Jag kan inte säga vem det är, men att det är en ung, läcker dam på väg in i sängkammaren, den saken är säker.

- Jag är ledsen, sa psykiatern uppgivet, jag kan inte göra någonting åt Er. Ni är hopplöst sexfixerad.

- Vadå sexfixerad? utbrast patienten upprört. Det är ju Ni som sitter och ritar alla snuskiga bilder!

Comment

- Ert fall verkar nog så besvärligt, men för att vara på den säkra sidan vill jag göra ännu ett test.

Sa psykiatern och tog fram papper och penna.

- På det här papperet ska jag dra upp några geometriska figurer. Jag vill att Ni studerar dem noggrant och berättar vad Ni ser i bilderna. Förstår Ni?

Jodå, patienten förstod och psykiatern ritade en rektangel genomskuren av två parallella linjer.

- Aha, sa patienten direkt, det är ju ingen konst. Det är ju Lena Philipsson på väg upp ur badet utan en tråd på kroppen.

- Hmmm, mumlade psykiatern och ritade en cirkel och inuti denna en likbent triangel.

- Jamen sa patienten och slickade sig om munnen. Britney Spears i en våt, åtsittande, t-shirt. Jojomen!

Psykiatern kliade sig omsorgsfullt i pannan innan han ritade en romb och en kvadrat. Patienten funderade en stund innan han svarade:

- Jag kan inte säga vem det är, men att det är en ung, läcker dam på väg in i sängkammaren, den saken är säker.

- Jag är ledsen, sa psykiatern uppgivet, jag kan inte göra någonting åt Er. Ni är hopplöst sexfixerad.

- Vadå sexfixerad? utbrast patienten upprört. Det är ju Ni som sitter och ritar alla snuskiga bilder!

Comment

Fröken Persson hyrde en etta i andra hand.
                              Varje kväll när hon klädde av sig la hon märke till att Herr Johansson, en äldre herre, som bodde i en lägenhet mittemot satt med kikare och tittade på henne.
                              Efter ett tag blev hon riktigt irriterad och letade upp hans telefonnummer, ringde upp och frågade:
                              - Såg du möjligen var jag la min BH i går kväll?

Comment

Frun var så trött på att sköta allt i huset, när hon såg att farstukvisten var trasig frågade hon sin make:

"Kan inte du laga farstukvisten?"

Mannen svarade surt.

"Jag är väll ingen snickare."

Så blev avloppet igenproppat och hon frågade sin make:

"Kan du laga avloppet?"

Men hennes make svarade bara:

"Jag är ingen rörmokare."

Dagen därpå när han kommit hem ifrån jobbet såg han att avloppet fungerade igen. Så han frågade sin fru om det. Frun log och svarade:

"Rörmokaren var här idag. Som betalning fick jag välja mellan att bjuda på en kopp kaffe och en smörgås eller en kärleksstund."

Maken såg med stora ögon på sin fru.

"Du valde väll att bjuda på kaffe och smörgås?"

Frun suckade och såg på sin make.

"Jag är väll ingen servettris."

Comment

Working...
                                X