Announcement

Collapse
No announcement yet.

fräckis3

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fräckis3

Trendige Kenneth hade grävt ner sig i sanden bara för att få en jämnare solbränna o bara lämnat snoppen framme varvid d passerade två äldre damer.
    Den ene utbrister:
    -När man var 10 var man rädd för den,när man var 20 var man nyfiken på den,vid 30 älskade man den,vid 40 ville man ha den oftare än man fick,vid 50 betalade man för den,vid 60 bad man om den,vid 70 hade man glömt bort den o nu vid 80 växer de j-vlarna vilt i naturen......

Hahaha! :d

Comment

Ha ha ha...jättekul.

Comment

Efter en undersökning av 1000 män som tillfrågades ”vad som var det skönaste med att bli avsugen” kom man fram till följande:

2 % svarade att det var ”mjukheten” som var skönast.

3 % svarade att dom tyckte det var ”porrigheten” som gjorde det skönast!

95 % tyckte att det skönaste var att det blev tyst .

Comment

En familj sitter runt middagsbordet och sonen frågar om han får ställa en fråga- Javisst säger pappa - Fråga på bara! - Pappa hur många olika sorters bröst finns det? Pappan blir förvånad, men svarar - Jo min son det finns tre sorters bröst. I 20års åldern har kvinnan bröst som är som meloner, runda och fasta. Runt 30-40 är brösten som päron fortfarande fina men lite hängiga. Efter 50 blir brösten som lökar - Lökar? Ja när du ser dem får dem dig att börja gråta.

Detta utlägg ficka både mamma och dotter att se Rött, så dottern frågar - Hur många typer av penisar finns det? - Mamman ler lite och tittar på sin man. I 20års åldern är en mans penis som en ek, ståtlig och hård, runt 30-40 års åldern är penisen som en björk, flexibel men pålitlig. Efter 50 blir penisen som en julgran. - Julgran?

- Ja död från roten och kulorna hänger där bara som dekoration

Comment

Ett par är och veckohandlar i närköpet. Mannen hivar i ett flak öl i vagnen.

- Vad tror du att du gör? frågar hustrun.

- Det är rea, bara en hundring för 24 burkar!! svarar han.

- Nänä, ställ tillbaka, det har vi INTE råd med! säger frun krävande.

Mannen gör som hans fru säger och ställer med sorg tillbaka ölen.

Ett par minuter senare försöker frun smussla ner en ansiktskräm för ett par hundra i vagnen.

- Vad tror du att du gör? frågar mannen.

- Det här är min ansiktskräm som jag BRUKAR ha, den gör mig vacker! svarar frun.

Hennes man svarar lite irriterat:

- Det gör 24 öl också, men till halva priset

Comment

Mannen trevade i mörkret efter frun varpå hon svarade:

- Nä jag kan inte tyvärr. Ska till gynoklogen imorgon.

Mannen låg och funderade en stund:'

- Men du ska väl inte till tandläkare oxå?

Comment

Ha aldrig sex med en poliskvinna - hon säger bara stopp!

Inte med ett affärsbiträde - hon säger bara varsågod nästa!

Inte med en lärarinna - hon ger dig bara pekfingret om du gör fel.

Men gärna med en i hemtjänsten för hon säger:

- Upp igen! Vi försöker en gång till!!!

Comment

Hahaha!

Comment

Den här tråden gillar jag

Comment

Det hade varit logdans och blivit sent för alla på bondgården, men mjölkningen måste ju skötas tidigt på morgonen ändå, även om det blivit lite för mycket av det roliga under småtimmarna...

Så hände det sig en tidig morgon att pigan svimmade där hon satt på den trebenta mjölkpallen och mjölkade.

Hon vaknar upp under kossan. Hon ser på juvret och säger yrvaket:

- En i taget pojkar!

Comment

En dvärg satt i bastun på simhallen när en jätteneger kom in. Negern var utrustad med en gigantisk K*k och dvärgen bara gapade. Negern tyckte det var pinsamt och tänkte: Äh jag kan väl presentera mig. Sagt och gjort negern stegar fram och presenterar sig Turner Brown. Då svimmade dvärgen, negern blev orolig, stänkte lite vatten på dvärgen som kvicknade till -Vad hände sa negern? Efter jag sagt mitt namn Turner Brown svimmade du!! Turner browwn!! sa dvärgen, jag tyckte du sa turn around!

Comment

Hahahahaha

Comment

Hemmafrun som skulle börja på husmorsgymnastik hade sådan otur att hon trillade och gick ner i spagat på golvet och kunde inte komma upp.

Dom andra damerna försökte hjälpa henne upp men fick inte loss henne. Man kallade på vaktmästaren som kom och försökte men det gick inte.

Till slut sa vaktmästaren åt henne att ta av sig på överkroppen och när han började skruva på hennes bröst skrek dom andra:

- Vad håller du på med??

Vaktmästaren:

- Jo, om jag skruvar här uppe blir det blött där nere och då kan jag putta henne till golvbrunnen där borta och då släpper vakuumet...

Comment

Under arbetsintervjun:

- Hur länge stannade ni hos er förre chef? frågade direktören den yppiga blondinen, som sökte platsen som sekreterare.

- Ibland hela natten...

Comment

Working...
                              X