Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ord för livet

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ord för livet

"I have a heart that is like the wild flowers of the meadow.And yet as straight, and true as the bamboo."

/Toshitsugu Takamatsu

that creation of a strong position of balance for yourself is more important than trying to erode the balance of the other person. The point is not that the other guy loses. The point is that you win. /Shiraishi

Comment

"Inget kan lura självförtroendet så mycket som egot.

Egot gömmer sig på sista stället man letar - i en själv.

Det uppträder som du i dina tankar, du tror att det är du.

Folk har ingen aning om att de är fängslade, de kan inte se egot.

Alla uppfattningar om fienden är en spegling av egot som fienden.

Din största fiende.. Är som du uppfattar det, i din ovetskap, ditt eget ego!"

Comment

Gör vafan du vill så länge du inte skadar dig själv eller någon annan /pappa

Comment

Det här är ord och visor jag levt och lever efter. Vill dela med mig lite och hoppas det kommer till användning!

Comment

Varje händelse har en anledning. Alla motgångar lär oss något. Ångra aldrig ditt förflutna. Acceptera det som den lärare den är.

Comment

Du har talang, skydda den!

Comment

Vill dela med mig från en god väns ord, en helt fantastisk människa men han vet inte om det själv! Det här gillar jag skarpt!

"Baby, jag är din! Tills du inte längre orkar vara min, lady. Jag kommer aldrig va den rätte, men jag är din tills du hittar nåt bättre." /Ted

Comment

se inte för mycket bakåt för du skall ju inte åt det hållet...

Comment

Man måste inte dö för att sluta leva det liv man lever.

Comment

Working...
                    X