Announcement

Collapse
No announcement yet.

Känner mig ensam

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Känner mig ensam

Hej!

För ca 1 år sen förlora jag min mamma, sen dess har Jag alltid känt mig ensam... Jag och min mamma hade världens bästa relation, vi pratade konstant om allt möjligt. Även när jag skulle ut så ringde jag henne direkt. Jag och mina syskon har ingen bra relation, för vi tänker och har olika åsikter om saker i livet. De har gjort att vi bråkar mycket och de har fått mig att inse att vi
    kommer inte ha någon relation i framtiden. Jag har även en sambo som tyvärr jobbar mycket borta, så de blir för de mesta att jag är ensam hemma. Min sambo är verkligen underbar, men alla mina relationer som jag har haft innan, har alltid slutat med att dem är otrogna och lämnar mig för någon annan. Allt de här har fått mig att känna orolig över framtiden. Jag har även två nära vänner, en av dem kan jag inte träffa för hon bor utomlands, men nu har min andra kompis också bestämt sig för att flytta till ett annat land.

Att tänka på allt jag har nämnt har gjort att jag inte kan litar på att människor kommer alltid vilja vara kvar i mitt liv, även om dem säger det. De känns som de bara är en tids fråga, där jag bara väntar på min ensamhet. Jag försöker umgås med alla när dem väl har tid, men med vissa av dem slutar det inte alltid så bra när vi ses. Men när vi säger hej då så ger jag alltid en kram/puss som om det vore den sista gången vi träffas.

Tack i förhand för att ni Läser och skriver till mig!
    Last edited by Life&death; 2017-10-20, 00:52.
Working...
X