Announcement

Collapse
No announcement yet.

Min älskade katt är borta :(

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Min älskade katt är borta :(

Idag fick jag ta bort min älskade lilla huligan Busan kallad för Bus. Tro mig hon levde upp till hennes namn älskade denna lilla tjej hon var verkligen katt. Gillade hon inte något då hade hon inga problem med att visa det och att tvinga henne till något som hon inte ville var en utopi. Hon var dessutom riktigt bortskämd alla mina regler jag hade bestämt mig för sket hon i fullständigt. Hon bara marscherade in i mitt hem och tog över Så katt på bordet var inte ovanligt hemma hos oss likadant dricka ut mattes dricksglas el andras för den delen oxå

Soffan var hennes det var jag som fick anpassa mig till henne men det gjorde jag så gärna. Älskade henne alltid när jag skulle sova hoppade hon upp och vi låg och gosade länge varje kväll. Och det bästa hon visste var när hon hörde jag vakna på morgonen då kom hon springandes och jamade högt. Om jag inte gick upp väldigt tidigt då brukade hon ligga på sin kattkudde och på sin höjd lyfta lite på ögonen med en blick som sa "gå du upp om du vill men jag gör det inte"

Kommer sköna denna tjej grymt mycket och det var det jobbigaste jag gjort att behöva ta bort henne men det fanns inget annat alt hon led så mycket i slutet.

Låter som hon hade ett bra liv hos dig och att ni hade det fint.

Det kommer att kännas tomt... kram

Comment

''Tråkigt värre sänder en styrkekram med ett mjauu på slutet''

En sista vila..

Hon är nu uppe i katthimmlen och tänker bra om dig..

R.I.P!

Comment

Det hade hon och glädjs åt de år vi fick tillsammans. Ja känns jättetomt väntar hela tiden på att hon ska komma jamandes Men hon har det bra nu uppe i katthimlen sliper lida mer

Comment

Åhh, blev tårögd när jag läste ditt inlägg.. Vet hur enormt det gör när man förlorar ens älskade katt. Har förlorat en katt, han blev väldigt akut sjuk - och det bästa man kan göra när katten lider så mycket är ju att ta katten till himlen så att den slipper vara sjuk och ha ont. Men det gör enormt ont i hjärtat. Vet inte hur jag ska klara av när min nuvarande katt försvinner ifrån mig, älskar honom så enormt mycket.

Tänker på dig och hoppas att det sakta kommer att kännas bättre.

Styrkekramar!

Comment

Animal Rainbow bridge Länk->

http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html

Comment

Hej, ledsen för din kisse katt vart bor den på ett ungefär ?

Comment

Förlåt, trodde det rörde sig om en bortsprungen katt. Svarade lite för fort. Har varit med om att förlora 2 katter genom åren ;( lika tufft varje gång.

Kunde dessvärre inte se länken, men delar din sorg och hedrar din katt.

Comment

Ingen fara grandmaster. Tack

Ja det är svårt men lider de då finns det inget annat val hur jobbigt det än är. Men jösses vad jag saknar henne speciellt när jag ska sova

Comment

Working...
                  X