Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ett stort svart hål

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ett stort svart hål

Allt känns just nu så mörkt. Kan inte sova om nätterna, för så fort mörkret slår till är det som om sorgen slår till likt ett knytnävslag. Ska försöka ta allt från början så det blir lite klarare.

Blott 4 år gammal förlorade jag min älskade far i en hemsk olycka. En del av mig dog den dagen. Jag var pappas flicka. Självklart älskar jag även min mamma, men pappa och jag hade ett speciellt band till varandra. När pappa omkom tog farfar över rollen. Inte så att han tog rollen som min far, men vi knöt an det speciella bandet. Farfar har alltid betytt mycket för mig och alltid fått mig att känna mig älskad och att jag duger precis som jag är.

I söndags ringde telefonen och hela min värld rasade samman. Farfar hade gått bort, ryckts i från oss hastigt utan förvarning. Visst hade han levt ett långt liv, men jag vet inte hur jag ska kunna förlika mig med detta faktum.

Kan inte sova, så snart huvudet landar på kudden kommer tårarna. Hoppas innerligt att han visste hur högt jag älskade honom. Min fina farfar med ett hjärta av guld...

Beklagar sorgen.

Comment

Working...
    X