Announcement

Collapse

Information om forumet

Här finner du information om hur forumet fungerar, hur man gör inlägg, startar upp sin blogg mm.
See more
See less

Tips på personlig coach / handledare social fobi jobb

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tips på personlig coach / handledare social fobi jobb

Hej,
    Jag är en tjej på 29 år som har social fobi. Jag har nu ett vikariat som tar slut till hösten och måste nu utsätta mig för det jag tycker är det värsta som finns: att söka jobb. Bara tanken på det får min puls att gå upp och kallsvettas. Jag skulle behöva en personlig coach/handledare som kan hjälpa mig med allt när det kommer till jobbsökande, framförallt att fysiskt följa med mig, tex när jag måste gå på arbetsintervjuer. Vara som ett stöd i de situationerna, "hålla handen", en handledare. Har försökt googla på var man kan hitta något liknande men hittar bara mottagningar med terapisamtal vilket inte är det jag söker. Är det någon som har tips på var jag kan finna en sån coach/handledare?
    Tacksam för alla tips
    Mvh Lea_

Jag hade typ en sådan coach fick det genom arbetsförmedlingen. De jobbade ihop med något projekt men kommer tyvärr inte håg vad det hette och om det förekom i hela Sverige. Men vänd dig till af och sig som det är och hur jobbigt du tycker det är och att du behöver stöd. tror dock man var tvungen ha någon kod på af för få denna hjälp dock. Med kod menar jag att man har ett hinder som tex adhd/Asperger el annan dokumenterad psykisk ohälsa el liknande. Men skadar ju i te att fråga kan ju inte få mer än ett nej

Comment

• Lea_
      Lea_ commented
      Editing a comment
      Tack för ditt svar, det ska jag defintivt göra! Hoppas de kan ha några tips om var jag kan vända mig vidare .
Working...
X