Announcement

Collapse
No announcement yet.

Att bli lämnad sista delen!fd familjen

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Att bli lämnad sista delen!fd familjen

Ni som har läst min förra del detta är en forts den sista verkligen den SISTA.
    Hon hade ju barn vi var som en hel familj.
    Vi kämpade med dålig ekonomi och allt detta som blev en sak för familjerätten.Vi planerade att flytta.Barn.Flytt..
    Sedan då detta..
    Pappan var på dotterns sida.Mamman på pojkens sida.Varför särbehandlar ni föräldrar bägge era barn!??Ja det blev inte bättre med tiden snarare sämre.Flickan var mkt arg o besviken.Likaså pojken fast han var mera tyst men säkert mkt arg inombords.Det blev en familjerätt av detta.Vilken resa detta blev..man jag älskade att vara en del av gamiljen ja ex och hjälpa med städ mat ja vara en så bra förebild som jag kunde vara.Fast ibland hoppades jag att föräldrarna skulle bli sams men så blev det tyvärr inte nej.
    Nu över till min fråga:Jag kontaktade ju mammans dotter..men det enda jag fick tillbaka från dem var håll dig borta från oss..Klart efter att se tillbaka på allt detta dem vart med om är nog inte så kul.
    (Men jag trodde inget annat heller)
    Det har ju gott över 10 år men jag tordades inte höra mig av till dem tidigare.
    Hur mkt vet barn?Idag är barnen vuxna och funderar hur mkt har föräldrarna berättat till dem tro?
    Vet barnen att jag älskade deras mor.
    Vet barnen att VI kämpade att få barn.
    El som jag tror så ser mest barnen bara det sista av denna dåliga historia.
    Vill berätta mamman tvingade mig att flytta.Tänkte först inte hjälpa henne men OM jag hjälper henne ,så kanske hon vill försöka snart igen.Vi höll kontant titt som tätt efter hennes göra slut mitt i natten.
    Hon förvred mig jag hjälpte henne med både att handla mat och mkt annat.
    Hon tom gick till mig en gång skulle förlåta mig med en godisbit och ett av barnen hade hon med denna gången..
    Hur kunde hon ta med sig ett barn då?!
    Jag har verkligen vart ett vrak efter denna tjej.Hon älskade att hata.Hon älskade mig.Det var dessa slutord som har vart det värsta.Vi kommer aldrig träffas mera.

Idag är det mkt bättre jag känner mig starkare.
    Men endå när jag inte kan kontakta och så klart jag inte kommer heller.Så frågar jag Ts hur mkt flyr barn från hemska saker?Kan barn se igenom föräldrarna och om.. går de oftast efter vad dom vill höra från dem?Vet nog svaret men ja dessa frågor är inte så lätta när inte bara två pers det handlar om..
    Tankar och funderingar mvh..

/Strangeway!

Sparat hennes prov när vi tänkte bli föräldrar..Sparat ngra saker där hennes barn önskade mig lycka till!
    Rörande...
    De är allt jag har kvar vill inte slänga älskade dem som att de vore min familj.
    Men de är inte min familj.De var ngt som varade i många år så var det då.Hon blev tillsammans med en ny kille.
    Varför är de arga på mig??Mamman fick pengar.Fast jag misstänkte otrohet.Vid ett tillfälle hånade hon mig hon log mot mig.
    Så detta med att dela bohag..
    Ville mest ge för att hon hade egna barn.
    Jag grinade var i chock var var min gamla goa tjej!?Gav med mig(hon var som i trans) gjorde upp om allt mitt på natta typ.

/Strangeway

Comment

Strange här!Is This The Real world!?Is This true?One day You and I ..anouther day She is Gone!Many years yes..
      Så har det känts i många år!Men fast det vart grymt jobbigt med fet stil.Så har jag överlevt som att kräla på ett minfält el mera sanning som ett tvivlande tomt mörker.Vända ut och in på ALLT själv har varit en pärs.

Sedan nej jag ville inte börja om igen fast jag tog kontakt.Jag fattade att barnen inte vill ha ngn kontakt.Vilket barn skulle höra av sig till en fd el ett gammalt x för x antal år sedan?Klart det ser inte bakom modern.De forts sina liv och forts att gå i moderns el faderns fotspår.
      Jag blev boven det svider, men jag kommer aldrig glömma barnens charm el mammans närvaro.De blickarna de mysiga stunderna.Tom de tråkiga stunderna var pirriga.Ok i bland jobbiga.
      Men att riktigt förstå el fatta detta hur och varför mamman tom ringde till mig och grinade ville ha råd och stöd av MIG?!?
      "Allt är som en hägring en mardröm"
      Men man har bara ett liv och jag får göra det bästa av det de åren jag har kvar..
      Sad but true!!!!
      Someday i meet a" real vomen" and love!

Comment

Jag svarade dig Strange, men mitt svar syns inte.... vet inte om du hann läsa det (fast det du skriver tyder på att du läst) innan "någon" raderade det.... mycket skumt här numera...
        Last edited by RoughTimes; 2017-08-01, 08:33.

Comment

Working...
        X