Announcement

Collapse
No announcement yet.

Att bli lämnad del 2 !

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Att bli lämnad del 2 !

Del 2 på att bli lämnad efter en längre tid.
    Kvinnan man älskade. Bonusbarnen man älskade.Målen man längtade efter.Det gick inte en dag utan att jag tänkte hur grymt det skulle bli att bli pappa och ha barn med henne.
    Kvinnan i mitt liv som inte var ärlig..
    Det fanns dar då vi LEVDE men ochså dagar då vi hade våra duster.Men vi hade ngt som är svårt att sätta ord på..känslan vi två!
    Kontaktade hennes barnen efter en längre tid.
    Men jag fick bara taggar utåt..
    Kunde inte tidigare orkade inte tidigare.
    Inte för att börja om utan jag ville bara berätta och önska dem alla lycka till i livet.
    Det bästa vore nog att jag inte hade skrivit till dem.
    After All This Years...
    Min fd tjej som släppte min hand för ngn ny..
    Skriver mest för att Ts finns här och vill dela med mig av min väg från kärleken till nya öppningar och hoppfullhet att finna pirret igen.

Blev lurad in i ett hörn.Men är det äkta kärlek från min sida så var man som radiostyrd.
    Del 2 handlar mera om att ha orkat leva.
    Att orka se vidare att orka drömma vidare.
    Forts skriva senare..
    Spelar mkt Chess Bara älskar BB hur de förmedlar texten och sången till ETT.

Comment

Det Okända var det jag ..ungef som en Twilightsaga med hästar med horn!
      Melissa Horn en annan sann poet.
      Hon sjunger med en sådan inlevelse.Så man nästan tappar greppet om musiken.
      Musik får en att lappa ihop det där förlorade "tänket..och drömmarna som gick bet.
      Sedan en ganska otäck fundering.Hur kan ngn ny kille älska henne lika mkt som MIG?Ja det är ett under men vad finns under ytan?Är gränslös kärlek värd allt detta?När det mest blev ett hål i hjärtat som nu är lappat ,men aldrig kommer slå som tidigare.
      Jag åker i rondellen och ser livet lite som det.Ett varv till nästa gång så borde jag veta..men tyvärr vägen är ännu ej satt på "kartan"hmmm lever på hoppet för ngn utväg borde det finnas en dessa snevägar 32..suck

Comment

Får en känsla men jag vet inte vad det är.

Nog om det..
        Avslutar del 2 med att våga är att orka.Att orka är att våga.Våga prata ut våga se längre en dess yta.
        Våga drömma dina drömmar helt ut!

Mera kärlek till folket!

Comment

Working...
        X