Announcement

Collapse
No announcement yet.

Daddy issues - Söker kontakt/uppmärksamhet från män - 1* år.

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Daddy issues - Söker kontakt/uppmärksamhet från män - 1* år.

Hjälp mig, på något sätt. Om någon orkar läsa, tack. Finns det någon som har det som jag? Finns det någon som kan bry sig?

Jag är 1* år gammal, tjej. Sedan alltid har jag omedvetet och medvetet velat ha och/eller aktivt sökt kontakt med/uppmärksamhet av män. Innan, när jag var för svag, ung och "dum" (utan att beskylla mig själv på något sätt), ledde detta till dåliga saker. Nu är jag stark på det sättet.

Sedan i somras har jag tänkt på min gamla lärare. Legat på kvällar och fantiserat om hur vi umgås och hur han bryr sig om mig. Hur jag är viktig för honom. Jag har verkligen längtat efter att uppleva det. Jag vet att det inte skulle gå på riktigt, men jag kan inte sluta längta efter det på något sätt.

Jag tog steget och skickade förfrågan till honom på Facebook i augusti. Han accepterade. Sedan dess har vi hörts av då och då, i princip alltid på mitt initiativ. Skrivit om allmänna saker bara. Han var min lärare i hela högstadiet och jag har alltid känt en trygghet i att höra hans röst, känt en värme av hans lugna och snälla beteende. Jag slutade i juni för snart ett år sedan. Efter det har vi setts 2 gånger. Han är väldigt snäll och "låter mig hållas". Jag försöker att inte vara för på, för jag vill inte uppleva att han slutar svara eller uttrycker att han inte kan ha en omfattande kontakt med en gammal elev.

Jag är 1* år idag och detta har inte gått över. Jag betvivlar starkt att jag någonsin kommer bli av med det, men jag vill inte ge mig själv en dom heller. Det är mest besvärligt efter som jag längtar efter något jag aldrig kan få. En man som bryr sig. En fadersgestalt.

Snälla, ta inte upp att jag kan få det jag söker i min egen pappa, för uppenbarligen har inte det funkat, tyvärr. Jag står här idag och försöker förstå mig själv och komma underfund men hur fan jag ska hantera mitt "behov". Som det ser ut idag så tänker jag ibland innan jag ska somna på hur min lärare bryr sig om mig. Jag skriver till honom ibland. I förrgår skickade jag tillochmed ett hjärta till honom när han gav mig råd om en sak. Lite vågat men jag vill smyga in mitt omtycke för honom på något sätt. Säger att han är en duktig lärare osv.

Kan ni ge era tankar och åsikter? Jag vill helst inte höra att jag ska ge upp honom för han har sitt egna osv - det vet jag.

Hej!

Kanske alldeles för sent svar ifrån mig? Jag förstår din situation helt och hållet. Har du fortfarande kontakt med lärare n? Känner du enbart så för honom eller äldre killar i regel?

Jag hade en rätt så jobbig uppväxt kan man säga och jag sökte mig mkt till äldre tjejer/kvinnor. Någon som kunde ta hand om mig, visa mig kärlek och respekt som jag aldrig fick som liten. I skolan var jag speciellt intresserad av 2 lärare. Knappt någon annan av mina kompisar var det, så där märkte jag att jag sökte en slags trygghet med de, som jag inte haft innan. Sedan har det gått upp o ner med det i vuxna livet.

Vet du om han känner något för dig? Hör gärna av dig här eller i pm om du vill ha någon o bolla dina tankar med.

Comment

Working...
    X