Announcement

Collapse
No announcement yet.

välj med hjärtat

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• välj med hjärtat

.. Att gilla ngn krävs det mod för.Att lita på ngn krävs det lika mkt mod.
    Att bli ''förlorad''paff salig krävs det en öppen dialog med sitt inre.För att inte hamna i trubbel med sin person.Man måste veta sin plats.Att fly från sig själv är oftast inte ngn räddning.
    DETTA HANDLAR OM DIG OM OSS ATT LEVA OCH ÄLSKA ALL DESS GLANS OCH TOM DEN GRÅAZONEN DÄR VI SKA BLI STARKARE:Ge inte upp kärleken!

inte närvarande.
    Män – Jag säger inte att detta är rätt eller fel. Jag berättar vad jag ser och hör. Du får bli så arg, sårad eller upprörd du vill. Din fru är inte din egendom. Hon inte skyldig dig sin själ. Hennes själ är något du förtjänar. Dag för dag, ögonblick för ögonblick.Jag har(hade) en kvinna skriven brevid mitt namn vid postlådan:(Så nöjd-så såld)vi lever men vi kanske inte andas dess fria och friska luft som vi borde.Varför lägga på en osäljbar ''röst''om hon inte hör på !?

''NÄR KATTEN FRÄSER'' SKA MAN LÅTA DEN VARA IFRED....Men mot kvällen är det pirr som om inget hänt...

Ja att bara förlora sig SJÄLV blotta sig(och sin själ) ligga och glömma allt detta helt naken.
    Why?För att vi är kåta två för att det kanske är det vi kan bäst.Vi hade sex rätt ofta fler ggr p /v!
    Vi styr och får en viss form av makt.Vi blir då tagna på allvar då behövs inga samtal bara ögon och varm blottande hud.Då i denna stund ''är vi två'' hoppas att detta kan vägleda oss till en ännu finare tanke om oss.

Sedan OM vi har hamnat i en trygg sitution med sina kära i focus.Vi både ser och inte ser varandra.
    Vi ska ju trollbinda varandra.Se varandras roller som både ska linda in och linda upp våra inre hemligheter.Det vackra ska inte bara va under täcket.Det som får oss att öppna pärleporten.
    Men vågar Vi eller VILL vi ränna våran dröm om att alltid leva i nöd och LUST?Vad är viktigast?Vad sa h*n igår till mig denna okända på stan?

Om valet för henne.
    Din kvinna vill att du ska känna henne. Hon vill inte ha tankspritt famlande eller snabbkopplingar med könen. Åtrå och inte Kåt-trå, kom ihåg det. Hon vill känna din passion. Den kan hon inte känna om du inte känner DEN.
    Men ibland kan det vara ''för sent''Kvinnor styrs lite olika och styrs in på andra ''spår en vi killar -män.Ögona och håret är oftast ''källan'' till vad de känner.Sexpack kanske håller för att locka VISSA.Men det är HUR du styr I HAMN.
    Sedan detta är viktigt..
    Ja vi måste alla bli bättre på att självrannsaka varandra på alla plan!H''N läker inte dig bara så där och att du ska få känslan KÄR..Vem går till botten med en sk flört första ggn säkert 99% gör det TYVÄRR EJ. Men jo ja hur ''kul'' är detta TYP.Seriöst vi måste ju alla leva med att betala räkningar-tvätta-städa-äta tillika måste vi lära oss att hålla varandra nära.Ja vem trillar in på det spåret innan den första kyssen..hmm..
    MEN DET ÄR ENDÅ EN VIKTIG BIT ATT SÄTTA I FOCUS FÖR ATT BÄGGE SKA KÄNNA EN FIN KÄNSLA..
    SÅ MAN KÄNNER TRYGGHET OCH ATT MAN BÅDE LITAR OCH ÄLSKAR..

Bladdrade lite bara...

Låt kärleken slå rot... imorgon är det den 14:e februari ''ALLA HJÄRTANS DAG''!Berätta då vad du känner för den du håller av..

:

Working...
X