Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skitliv

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tjej88
    started a topic Skitliv

Skitliv

Jag hatar mig själv....har ett bra liv men verkar ta mig fan inte kunna va nöjd med nått. Trött på å ha dålig självkänsla och bli trött på livet å få självmordstankar så fort nånting går emot mig...
    Last edited by Tjej88; 2017-02-08, 13:02.

• emil i lönneberga
    replied
    Om du misstänker pms skriv dagbok om det är pms du lider av kommer du ganska snart märka att 2-1 vecka inan mensen startar så kommer det dåliga måendet och släpper när mensen startar. Om du märker mående kommer lite hip som hap är det troligtvis inte pms. Pms är dock lätt att komma tillrätta med. Se till må psykiskt bra ät regelbundet, motionera regelbundet. I svåra fall man antidepressiva tack hjälpa själv blev jag helt besvärsfri när jag gick på akupunktur.

Leave a comment:

• Tjej88
    commented on 's reply
    Men det är så himla jobbigt, ena stunden kan allt kännas så bra sen bara rätt som det är så är allt skit och jag vet inte vad jag vill längre och vad i mitt huvud som är sanning eller osanning. Kan inte skilja på om det är pms eller livet över lag. Det går ut över min sambo och då blir det automatiskt att jag känner skuld å att alla mår dåligt för att jag mår dåligt, som att jag drar ner alla andra. Därför tänker jag att det kanske är lättare att leva ensam, men vet som sagt inte vad som är på riktigt och vad som är hjärnspöken.... Tusen tack för ditt svar!

• Emme
    replied
    Du är inte ensam. Men även om det inte är lätt så försök komma ihåg att ditt dåliga mående inte är samma synonymt att du är otacksam över det du har. Man kan på pappret ha världens bästa liv, fantastisk partner jobb med karriärsmöjligheter å 2.5 barn som alla är friska å ändå ha självmordstankar, det gör inte dig till en dålig människa. Kram på dig

Leave a comment:

Working...
X