Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hur ska man finna ngn tjej 30-45 efter 40+?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Mickiis88 View Post
    Det är klart du kan hitta någon som du önskar, det finns många bra dejtingsidor (har jag hört) jag vet min pappa träffade sin stora kärlek på en sån sida och nu är dom lyckligt gifta tex.
    Ja, det finns de som hittat sin själsfrände på dejtingsidor. De fyller sin funktion för att öka på det där antalet tänkbara vi träffar på ett år. Är ju ett mer öppet spel också, alla vet att de söker en partner och beskriver vem de är och vad de vill ha.

Men i mycket så gäller där samma regler som på krogen. Gäller att se bra ut, inte vara för öppen, inte vara "för bra", som kille kanske ska vara lite arrogant, inte vara för på osv osv. Och liksom krogvärlden så kan den vara grym mot de som inte passar in på de reglerna.

Så om går in i den svängen får man nog vara lite hårdhudad, vara beredd på och kunna klara av besvikelser. Vara beredd på att det kan göra ont.

Vet inte om just din pappa råkade ut för något negativt men en i slutänden så var det ju värt det för honom och henne.

Comment

• Hur kan jag som är en sådan reko man vara singel egentligen?
      Är en äsch varför ens berätta😕
      Menar jag vill inte bara ta ngn tjej och låtsas vara kär!
      Jag är en tänkare kanske det kan va en del av boven.Träffade en kvinna hon tyckte ja va trevlig.Men då skulle ju hon va här.El så bara flöt hon med när jag bjöd på mat.Många på nätet verkar det ingå ngn slags pakt där ordet" rolig "ska framgå som en stadig ytterdörr.

Comment

Working...
      X