Announcement

Collapse
No announcement yet.

Varför ville han inte ta på mig?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Varför ville han inte ta på mig?

Jag hade ett misslyckat one night stand med en man i åldern 33-40, vill inte specifiera exakt eftersom jag är paranoid över vem som kan tänkas läsa det här.

Det jag är fundersam över är att han knappt tog på mig; inget smek över bröst, rumpa, höfter, musen m. m. Han gjorde inte så mycket mer än att försöka fumla av min topp, BH, samt att han drog av mig allt på underkroppen. Jag var aktiv, satt grensle över honom och överröste honom med kyssar, smek, fingrar i håret, handen runt hans *** etc. Han verkade inte riktigt förstå hur vi skulle gå vidare?

Frågade honom om han hade skydd. Då tog han fram en kondom, trädde på den och stack ett finger i mig, som för att testa om jag var tillräckligt våt. WTF? Mer än så gjorde han inte med mina intima kroppsdelar. Det fick mig att känna mig spetälsk om jag ska vara ärlig, och då är jag annars en tjej som brukar få oönskad uppmärksamhet från killar.

Varken han eller jag var dyngfulla. Var han nervös? Oskuld? Oerfaren? Kanske bara självisk i sängen? Dags att slå hål på myten om att äldre = bättre i sängen... Vad tror ni?

Han kanske inte hade någon erfarenhet eller kunskaper kring vad kvinnor behöver när en man är "intim" med en kvinna. Någon kanske behöver lära honom hur man ska tänka och göra för att göra kvinnan delaktig och nöjd också, istället för att köra sitt "race" utan att tänka på kvinnans känslor???
    What hurts the most is that the memories I used to hold so close to me are now the memories I wish I could forget.

Comment

Det tycker jag låter som ett rimligt resonemang, Avances. Jag tror även att jag hade kunnat vara bättre på att guida honom. När jag satt ovanpå honom så hade han händerna lite halft innanför min byxlinning, nedanför min rygg... Fingrarna bara snuddade vid troskanten. Jag borde kanske ha sagt att han kunde föra dom längre ner eller något. Vidare har jag fått ett intryck av att han är rätt blyg.

Comment

Tror att han tvingade fram en känsla!Du tog över''rodret''han blev då lam slak.Han följde med hem hans manlighet kunde inte säga NEJ.Det blev för mkt för honom.Han snuddade bara för att han både blev paff och vad håller jag på med''..

Comment

Gränsen mellan vad man vill göra och inte vill göra verkar vara smal inom vissa områden?
          What hurts the most is that the memories I used to hold so close to me are now the memories I wish I could forget.

Comment

Ni menar att att han egentligen inte ville ha sex, men kände sig tvingad till det? Vi hade fullbordat samlag med lite dirty talk från hans håll. Under förspelet frågade jag vad han tänkte på. Han sa "Jag undrar hur din *****" känns" och under samlaget sa han "Din ***** är så j*vla skön." Var det också framtvingat tror ni?

Strangeway: Vad menar du med att han blev "lam slak"? Han blev skrämd av att jag var så framfusig?
            Last edited by suddgummit; 2015-10-11, 19:02.

Comment

Ja,han ville nog egentligen inte gå så långt(Men när du låg på honom)så forts''spelet'' Japp han blev lam=av ditt ditt purrande av ditt sätt att utnyttja hans position till viss del maindkontroll.
              Sedan(ta inte illa upp)Var det så kallade ''one night standet''så himla pjåkigt egentligen?Fick en annan bild när du skrev lite mera..

Comment

Jag har min teori och Strangeway har sin teori. Sedan så tror jag inte att vi kan veta absolut säkert vad som egentligen hände i verkligheten. I stort sett så måste du kolla med honom om saken, hur han tänkte och varför det blev som det blev.

Comment

Ovillig kan han knappast ha varit eftersom han tom var beredd med en kådis. Låter som ett stolpskott bara. Grubbla inte djupare på detta för det är väl ändå ingen du tänker träffa igen?
                  Och skulle det vara en kille som inte klarar av att tjejen är drivande så är det hans problem.
                  Fast jag tycker det låter som en tafflig typ bara.

Comment

Ärlighet är alltid det bästa och struntar i om du strangeway eller någon annan har kritik mot mig. Kör på bara isf. Men enligt min mening lyssna inte på strangeway. "Ville inte gå så långt", "utnyttjade hans position". Ibland blir jag bara såå trött o frustrerad!
                    Vi snackar om en man som är minst 30 år! Om han inte ville ha sex med henne så skulle han inte haft det kära lilla strangeway som låter som en man som "alltid" skall stå på mannens sida?

Mitt svar till dig suddgummit är att den du hade sex med är en kille. Väldigt många killar vill bara köra på. De orkar/har inte lust att hålla på med förspel och göra kvinnan redo för sex, för de är redan redo när de fått erektion. När mannen väl får stånd så vill han oftast ha sex direkt och tyvärr inte vänta.

Eftersom han du hade sex med var en vuxen man 30+, så visste han självfallet hur han skulle få dig redo. Även om han nu vore oskuld vid den åldern så vet man sånt. Jag vet hur män funkar eftersom jag är en själv (fast är själv tvärtemot när det gäller detta) och tyvärr är det väldigt många som bara vill köra på. Många killar som är egoistiska, vill inte vara intima, vill inte visa känslor.

Frågar du andra tjejer så är det nog nästan garanterat att de har varit med om en liknande situation minst en gång i livet. Så tänk inte tankarna om du gjorde något fel (har enbart o gå på det du skrivit). Han är en kille helt enkelt. Hoppas detta hjälpte, för det är sanningen iaf. Vet ej din ålder, men du kommer märka det med tiden iaf att det är så många killar är. Speciellt vid ett one night stand.

Comment

Strangeway: I mina sexuella möten har båda parter varit engagerade och uppoffrande. Den här mannen ville ha allt serverat på ett silverfat utan att behöva ge något tillbaka. När han var klar han drog han sig ur, kastade kondomen, släckte ljuset och lade sig i sängen utan ett ord. Ryggen bortvänd. Lågt gjort om du frågar mig. Så nej, sexet var inte särskilt bra.

Avances: Helt rätt. Det är omöjligt att veta utan att fråga honom i person.

mankämparpåmedlivet: Jag har inga planer på att träffa honom igen. Finns en risk att jag kommer att springa på honom då vi rör oss i samma kretsar. Jag vet, "Ligg aldrig med någon i samma väncirkel!", men då är det en ljum attityd som gäller. Att han verkar tafflig? Jo, det kan jag hålla med om.

ashtray: Det ligger något i det du säger. Tror också att många män bara vill köra på utan tjafs och pill. Jag är för övrigt 25+ och har aldrig varit med om en så känslokall sexpartner. Men som du skriver, han lär inte vara den sista.
                      Last edited by suddgummit; 2015-10-12, 07:58.

Comment

Det lät bra för dig.Men sedan när jag läste lite mera.Så fick jag upp en annan bild.Ett att sexet var helt ok.Men ok det fattades beröringen vs engagemang(från hans sida)Tillviss del (från din sida)Sedan när man skriver till ngn(så här)Så vet man ju inte till 100% vad hur det kändes för er bägge.Men jag tror ''han menar'' visst finns det killar både yngre /äldre som bara vill en SAK.Ordet lam skrev jag att han var både lat kall men som många andra killar(som har en naken(lättklädd tjej liggandes över sig)vill hellre köra på en svika eran erotiska kontakt.Suddgummit¤Nästa gång prata om hur du vill ha det(bägge har ju sin roll i det hela)Vi är alla människor när det är kärlek är det som en ''saga''fast en sann sådan(man älskar med alla sinnen)inge trevande el dåliga ligg.

Comment

Working...
                        X