Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hur träffa snäll kille för fysiskt förhållande?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hur träffa snäll kille för fysiskt förhållande?

Det här kanske låter som lite ganska märklig fråga, men jag undrar hur man som tjej kan träffa någon för mer tillfälliga förbindelser, utan att dra till sig diverse perversa eller otrogna killar?

Jag har provat ett kortare tag sidor som är speciellt utformade för sexuella kontakter, men trivdes inte. Både sidan och alla inloggade såg ut som porreklam, och många verkade mest vilja ha lite spänning på sidan av i ett förhållande. Jag är inte intresserad av att försöka leva ut en porrfilm och jag vill inte vara någon home breaker, jag vill bara träffa en schysst och sund man som jag kan ha sex och fysisk närhet med, eftersom jag just nu inte vet om jag orkar med en hel relation.

Är det någon som vet om det finns någon sund sida för sådant? Eller om man kan få kontakt på annat sätt med någon?

Tack och glad midsommar=)

Ngn sida vet jag ju ej!Men på nätet finns det nog många hungriga singelkillar som väntar på en träff/flört.Skulle jag vara du,så skulle jag vara rak att du EJ söker ngn pojkvän.Sedan notera vad du söker ex en snäll och charmig reko kille.

Sök på nätet efter ngn ok sida.Träffa han/dem på dagtid.Sedan om det känns rätt forts flörta.Använd skydd helst vid tillfälliga kontakter som du ska ha.Ta hand om dig!

Mvh/Strangeway

Comment

Happypancake kanske? Är någorlunda seriös sida och den är gratis. På nätet och även i verkliga livet så kommer du alltid tyvärr att stöta på idioter. Jag vet att det finns många konstiga, oseriösa killar därute. Eftersom jag är kille. (Inte som "alla" andra).

Det bästa är att vara rak ifrån början. Säg exakt vad du är ute efter och försök så gott det går att sålla bort de killarna som du anser inte håller måttet. Dessvärre är det rätt så många som inte är singlar på vissa sexsajter.

Om du hittar en kille som du känner att du kan trivas med. Prata i telefon rätt så fort och ses ute o ta en fika. Så är det mindre risk att du blir besviken. Vet ej om detta hjälpte. Men lycka till i sökandet.

Comment

Hehehe, lite gammal post men man kanske är ute efter någon som jobbar mycket och har inte så mycket tid till familjelivet?
        What hurts the most is that the memories I used to hold so close to me are now the memories I wish I could forget.

Comment

Working...
        X