Announcement

Collapse

Information om forumet

Här finner du information om hur forumet fungerar, hur man gör inlägg, startar upp sin blogg mm.
See more
See less

det där med orgasm.

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• det där med orgasm.

Är 24 år. Har kommit med 3 killar av väääldigt många. Men enbart genom att använda vibrator. De sista killarna var pojkvänner. Jag vill komma utan den där jäkla vibratorn. Har efter ett förhållande å tog slut nu hittat ett kk. Vi har haft bra sex men jag vill komma med honom. Men det är så svårt. verklige. som att något sätter käppar i hjulet för mig.

Känns som om orgasm börjar bli överskattat.... ...

Det är svårt det där med orgasm. Hur funkar det om du gör det själv? Är det lika svårt då? Annars tänker jag det här att lära känna sin kropp och utforska vad som kan funka och inte kan. Sen ska man nog försöka att inte tänka för mycket på det, då kan det bli som en press som spärrar.

Vad har ni testat förutom vibratorn?

Comment

Kan bara komma själv med vibrator. Dildo, liknande. Förstår inte hur jag inte ska tänka, de är de. Hur gör man? Tänker på allt. Sen den här killen. Vill bara ja sex med honom men ändå rädd för att såra honom så har svårt att slappna av och vara den jag är.

Vi har inte testat något mer.

Comment

Det första är att lära känna sig själv och sin kropp själv, bli trygg med sig själv och sin kropp och lära sig vad den behöver. Sen när man har sex med någon så är det att lära sig slappana av helt, inte börja fundera på tänk om jag inte kommer mm för då låser det sig direkt. Så börja utforska din egen kropp och fokusera inte på att du måste få orgasm utan tänk nu ska jag ha en skön stund för mig själv utan krav på orgasm.

Comment

Tog mig rätt många partners innan jag kom första gången och efter det så har det ändå tagit ett par gånger med varje ny innan det funkat. Inga fysiska problem men prestationsångest (jag är kille) blandat med stora svårigheter att släppa någon in på livet.

Det känns så personligt och intimt att komma och det gör att jag känner mig lite för utlämnad och osäker.

Efter ett par gånger så brukar det dock släppa och man kan slappna av och njuta lite själv också.

Comment

Working...
          X