Announcement

Collapse

Information om forumet

Här finner du information om hur forumet fungerar, hur man gör inlägg, startar upp sin blogg mm.
See more
See less

Längtar efter sex med honom!!! Osäker... Hjälp?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Längtar efter sex med honom!!! Osäker... Hjälp?

Jag vill verkligen, verkligen ligga. Det vill han med. Det skulle egentligen kunna vara ett riktigt drömscenario, mitt i sommaren, snart semester, vi bor nära varandra...

Problemet är att jag är oskuld, och är väldigt osäker, vilket han vet om. Vi har redan kommit en bra bit på vägen, om man säger så, men det är han som tar alla initiativ och jag hänger på när det känns som jag vågar. Jag tycker jag borde vara psykiskt redo, är 20+ och hyfsat nöjd med mig själv & min kropp. Och jag VILL ju, för fasiken!

Det enda som hindrar mig är någon mental spärr, en liten elak krabat verkar sitta på min axel och säger till mig hur oerfaren jag är. Dessutom påminns jag om kroppsnojor och rädsla för att göra "fel" saker i sängen. Jag är rädd att han noterar hur osäker jag är på vad jag ska göra.Hur ska jag tänka? Klart jag borde prata med honom, men... jag vet inte hur jag ska börja. Vågar liksom inte riktigt.

Jag är alltså även rädd för att säga till honom hur jag vill ha det, en jätteviktig anledning till att vi inte kommer så långt. För om det inte är skönt och njutbart - varför skulle jag då vilja fortsätta? Just nu känns det verkligen som ett stort problem, jag längtar så in i h*lvete men... jag vågar inte.

Snälla ni, berätta om erfarenheter och kom med tips!

Slappna av.

"Go with the flow"

Det är det enda råd man skulle kunna ge dig.

Låt första gången bli som den blir.

Ni är ju båda medvetna om att det ligger till på det viset att det är första gången.

Innan du provat, hur ska du då veta "hur du vill ha det"?

Comment

allt löste sej, mer eller mindre.

hahah

Comment

Working...
      X