Announcement

Collapse

Information om forumet

Här finner du information om hur forumet fungerar, hur man gör inlägg, startar upp sin blogg mm.
See more
See less

Ångrar ligg

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

men kom igen, varför är alla så...jag vet inte men dömande på något sätt mot den här tjejen för att hon vill ha sex och har sex med många?

Fritt för varje individ att själv bestämma det. Sex är najs, och om båda är med på det, så är det bra på fett många olika sätt.

Det som får folk att må dåligt är moraltvånget runt sex. Och speciellt mot tjejer. Har du haft sex med "för många" som tjej är du "madrass" eller hora osv...

Men har du haft sex med många som kille är det en helt annan sak.

OMNOM: jag skulle vilja ge det här enkla tipset till dig;

om du känner att du vill ha sex med en kille - ha det.

Om du inte känner att du vill ha sex med en kille - ha inte det. Det är ditt val, och vad du än välder så väljder du rätt, eftersom du har valt som du själv vill.

Comment

Ferre tack för boosten men det är inte lätt när jag bor i den här studentkorridoren... hade faktiskt en kille som sov över i helgen, och det fick ju såklart resten av korridoren höra... dom går ju igång på det som sjutton! så det fick jag ju höra igårkväll. det är speciellt en kille (som lever i självvalt celibat) tjatar om det jättemycket. jag blir sjukt frustrerad och känner att sånt är min ensak. visst om dom kanske undrar vad han heter och tycker att det var kul för mig, men nu håller dom på att retas och grejer.

min syster tycker jag är sjukt löjlig och kan "bjuda på den", men jag tycker det är jättejobbigt och vill helst att dom slutar. jag vill liksom kunna ha ett privatliv och kunna ha killar här eller åka hem till en, utan att det kommer massa kommentarer om det efterråt. den killen som är värst, antigen är han avis för att han själv inte får ligga, eller så försöker han få mig att framstå som lösaktigaste tjejen i korridoren medan han själv ser ut som någon Jungfru Maria

Comment

Ferre: Moral kring sex finns också av en anledning.

En sanning är t ex att en kvinna kan ha otur av många "nummer" och bli GRAVID. Därmed ska hon bära på ett BARN.

En man kan faktiskt ha obehindrat med sex utan att knappt behöva ta ansvar för en oönskad graviditet. I värsta fall kan han ju dra från landet. Men en kvinna kan inte fly på det sättet. Hon bär ENSAM ansvaret om hon ska göra abort eller inte. Sedan är det kvinnan som föder och göder barnet.

Comment

Tråden är ngra år men!Att ge ut sin kropp/själ krävs styrka och engagemang!

Att ligga med ngn(är mest en boost utan engagemang för vissa)För andra är det romantik och tå flört. Sedan i en viss ålder vill man prova sin ''vingar''(könet).

Så är det ju man flödar av hormoner mer el mindre..

Aha''..Det är så man lockar boysen,man känner sig lite viktig på väg att bli vuxen.

Sedan killarna är oftast barnsliga el avundsjuka.Varför el vad gör de nu???Oftast tar de till de som låter högst värst(typ sex)bara för att de tror de ska tjäna ngt på det.

Om de får gehör så forts de oftast..

Comment

Working...
          X