Announcement

Collapse

Information om forumet

Här finner du information om hur forumet fungerar, hur man gör inlägg, startar upp sin blogg mm.
See more
See less

Ångrar ligg

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ångrar ligg

Jag har just börjat universitetet, och tänkte att det kunde vara ett kul sätt att träffa folk (och killar ) och än så länge har jag hånglat/legat med en kille och bara sovit över hos en. Men efter båda gångerna har jag ångrat det jättemycket och verkligen önskat att det inte hänt.

för bara någon halvtimme sen kom jag hem från denna kille jag har legat med, eftersom jag inte kände att jag kunde sova kvar, för att det... skulle bli för pinsamt eller något. Själva akten önskade jag att den skulle vara slut så fort som möjligt. innan, när vi typ bestämde att vi skulle hem till honom kändes allt ok. och sen så hånglade vi och det kändes också bra. men det var mest under slutet och efter akten som jag tänkte att jag nog inte skulle gjort det. i efterhand känns det som att sova hade räckt.

så det jag just nu tänker är att jag inte ska flirta/hångla/ligga med någon alls, för jag vet hur pass dåligt jag kommer må då. Men jag känner inte igen det riktigt, för bara några månader sen var jag den som tyckte om att ragga på killar och ligga, så jag har ingen aning om var det här kommer ifrån

Jag skulle egentligen vilja kalla det ångest, men eftersom jag har ett hum om hur ångest känns vill jag inte kalla det för det. men däremot är det en rätt stor ångran att jag gjort det jag gjort, även om det är helt harmlöst och jag är ung. men det är något som upptar min tankeverksamhet och som jag verkligen känner att jag inte borde gjort... var kommer det ifrån?

kanske för att det är första gången du genomfört det utan att det känts helt rätt för stunden? iom att det kändes fel redan innan ni var klara. då kan man nog bli besviken på sig själv i efterhand. att du fortsatte för hans skull, att du inte stod upp för dig själv och vad som kändes rätt. kan nog påverka självrespekten och inte konstigt att det tar upp mkt av tankarna, sånt är ju starkt.

kanske också nåt att göra med att det blivit ett nytt kapitel i livet med att börja universitetet, att det kändes mer oskyldigt att ligga förr i tiden men att du medvetet eller undermedvetet känner att du borde vuxit ifrån det beteendet lite, och därför blir besviken på att du fallit tillbaks till den gamla nivån.

Comment

Ja, det kanske är något sådant... jag har själv försökt tänka på vad orsaken kan vara, men inte kommit på något. Nu när jag vaknar på morgonen så kan jag fortfarande ligga och tänka på om jag skulle stannat kvar och sovit där, eller om det var bra att jag åkte hem inatt (har en konstig känsla i magen också)

För senast en månad sen låg jag ju faktiskt med en kille, och det var hur nice som helst. Och just den här killen ser ju inte så dålig ut heller, snygg, snygg kropp, har något bakom pannbenet, etc. Så att jag tycker det kändes konstigt att ligga med honom är något som jag inte förstår.

Men det kanske har lite att göra med att han går i samma klass som mig, och han är två år yngre... Att behöva möta den killen i skolan varje dag, och veta vad vi gjort.

Comment

Men alltså... sorry, men är det konstigt om du känner dig tom av att vara en madrass? Är det verkligen vad du vill innerst inne? Sex ska ju vara en förlängning av något fint. Verkligheten är ju inte som i en porrfilm liksom.

Comment

tom skulle jag väl inte vilja kalla det? bara att jag inte tyckte om det som jag brukar

för min del får sex gärna vara något fint mellan två som älskar varandra. men det kan också vara något som är skönt för två (eller flera personer) som vill ha det lite kul bara över en natt. och jag räknar aldrig med att one night stands är vidare bra. men är man kåt så är man och nu har jag ju lärt mig vem jag inte ska ligga med igen, eller att jag ska ligga överhuvudtaget fram tills jag hittar Killen med stort K

Comment

Jo. sant. Det är svårt det där. Jag menade inte att låta som en moraltant - men gjorde visst det ändå. Haha! Herregud, jag själv var hopplös runt 20.

Jag tror nog alla innerst inne vill ligga med någon som har betydelse, mer än bara vara "snygg".

Hoppas du hittar killen med stor K

Comment

men jag undrar liksom hur jag kunde bli så ickewild and crazy? och varför jag helt plötsligt börjar ångra att jag hånglar/ligger med folk? jaja, får väl ta det lite lugnt med det då

Comment

Kanske för att du bara tänkte med musen.

Comment

haha, kanske kan vara så men ja, det ska jag sluta med då...

Comment

omnom jag tror bara du behöver ta det lite lugnt ett tag. Stressa inte fram något svar på varför du känner som du gör - det är helt naturligt kan jag tycka baserat på vad du skrivit. Mitt råd är att avstå från casual sex lite framöver och ta hand om det själv när lusten faller på... Sex med en kille kommer kännas rätt och bra igen :-)

Comment

tack för tipset, Plumeria ja, att fortsätta lär nog inte få mig att må bättre iaf

Comment

tack för tipset, Plumeria ja, att fortsätta lär nog inte få mig att må bättre iaf

Comment

Ibland är det svårt att "artbestämma" sina känslor för en person. Man träffar nån man gillar och "går upp" i det och då är det lätt att man går lite längre än man faktiskt hade tänkt från början, man kanske börjar hångla med en person som man egentligen mest känner vänskap för. Det ena kan som bekant leda till det andra.

Sen kan man såklart, om man klarar av det, ha en sexuell vänskapsrelation med någon men det är lite av ett specialfall.

Jag misstänker att du gillar killen men inte är attraherad av honom, därav din känsla av olust.

Comment

nej, jag är faktiskt inte intresserad av denna kille (och om jag hade varit det hade ju det intresset definitivt dött efter den kvällen ) jag tänkte väl mer med min libido än hjärnan just den stunden...

Men för tillfället finns det två killar som jag är lite intresserad av, men dom fattar väl inte att jag flirtar med dom än fast det ska då inte hända något med någon av dom

Comment

Tror bara att du behöver mogna lite... Misstag gör alla.. ibland behövs det flera misstag och ånger att lära sig.. ibland bara en gång!

Comment

Working...
                              X