Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dax att göra ngt åt de odrägliga killarna

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dax att göra ngt åt de odrägliga killarna

... Vart är världen''killarna på väg!?Tänker på dessa killar-män som skickar foton till tjejer-kvinnor på sig själva.. nä inga trevliga ansiktsbilder nä!Nä på sitt egna kön på k*ken!What???!!Why???
    Sedan detta med alla våldtäkterna mot tjejer-kvinnor och nu det nya(fel ord) men som det skrivs om pgav en viss trump vann...killar trycker sin hand mot tjejers kön KÖN-suck.Suck!
    Med allt detta bakom sig:Så hur ska tjej-kvinnor kunna lita på NGN kille man 2016!??Det vackra fina som kallas kärlek.OM detta kommer forts hur ska man(jag som man)kunna finna ngn kvinna.
    Menar jag är en kämpe ok visst men de odrägliga de som bara går på''målet''!Oddsen att jag el andra inte ska finna el vågar finna en tjej-kvinna när allt runt om OSS är så här''tungt''.

Mvh/Strangeway

Vad ska vi göra då? Åt de "odrägliga" killarna!

"Problemet" (om det ens är ett problem?) är ju att kvinnor belönar "odrägliga" killar

Nej, krasst sagt så är det så att alla måste svara för sig själva. De "odrägliga killarna" måste förändras om situationen kräver det av dem. Om de inte förändras så kräver situationen inte det av dem, utan de får således det de önskar genom att vara så "odrägliga" som de är.

Comment

Hej,
      Det är fruktansvärt detta med våldtäkter och sexuella ofredanden mot tjejer på festivaler och folksamlingar men om man börjar dra det så hårt att man inte litar på någon kille/man så är man enligt mig ute på hal is och även utvecklat en fobi för män och då behöver man förmodligen komma i kontakt med en terapeut för att komma över det.

Nu verkar det som att du är en man och så länge du inte beter dig dåligt så ska du inte oroa dig. Jag har inte märkt att tjejerna drar sig undan eller att det är svårare att hitta en partner men däremot då ser jag en tydligare trend att människor känner sig otryggare i samhället och det behöver vi alla hjälpas åt att förebygga.

Sen så är det ju inte bara killar och män som skickar bilder på sina kön. Jag vill inte göra reklam så att en eventuell "odräglig kille" ser vart nånstans men jag fick dagligen ta emot bilder från tjejer som visade allt och lite till när jag var singel så jag tror inte på teorin att det är män som gör detta utan snarare något som har ökar för att det numera är så lätt att komma i kontakt och skicka bilder till människor och även att dejta anonymt.

Jag tycker att alla har rätt till sin sexualitet så länge ingen annan skadas av det så fortsätt med det som känns bra men vi behöver mycket fler åtgärder för att kvinnor och även män ska känna sig trygga i samhället

Mvh

Comment

..  

Tack bägge för era feedback!Ja utvecklingen är hemsk.Sedan finns det nog de som vill ''lätta''på trycket en fredagskväll tolka som ni vill men jag tror ni fattar.
        Ex:Barnet-personen 12-99 år får belöning GLAD.Men ingen belöning oftast surt.Visst kan det vara så RT att ngra inte alla tjejer(killar) belönar både fysiskt el psykiskt med att locka till dessa killar med att bli ''odrägliga''.En viss form av makt blir som en (belöning som alcohol).Ja(en viss form av skådespel mellan varandra)men bara för att ngn säger en sak så behöver det inte betyda jag ville EJ.Den ''normala''personen om (vad nu normal är)ok menar ngn forn av handling utanför ramarna bordeHon/han redan se i både ord text el!?(Nu pratar jag mest om dejting el Irl)Sedan jovisst har allt blivit lättare att för den ''odrägliga''oftast killen-mannen att skicka snusk(Han lever och är kung bakom datorn el mobilen'' varje dag'')Sorgligt detta!Sedan så skriver tjejer sluta att skicka ngra flera bilder på erat kön.Anmäl då el går ur denna site.Ja, om det nu är ett sådant stort problem.Verkar snurrigt..men ngt av detta skulle jag göra el råda dem till.
        Samhällets fel?Nja..El Nej!!!Varje person ska SJÄLV ta sitt ansvar och sköta sig som man ska göra.Vara hjälpsam hålla upp ex dörren.Lyssna och ta in ett nej är ett nej solklart ju!
        Människan av idag verkar inte ha ngra spärrar.Chocka mera -mest verkar vara en normal norm snart.Hej tjena tjejen får jag filma under din kjol?Det skulle låta detta.Nä istället så ''råkar'' de filma så..Privatområde var är det då.Japp vi behöver ett tryggare samhälle nu inte om fem år.

Comment

Ja kanske detta inte bara gäller killar!?Menar alla är inte ärliga(Tjejer skickar nog ochså bilder med mindre kläder)För att det går.För att det är ''lätt''att skicka +de vill nog ochså chocka killarna med dessa bilder.De får en kick en viss belöning av att de duger...
          Menar killarna de odrägliga får en förvriden bild av detta!De går ut irl och mot sena småtimmarna så tror DE att det bara är att ta för sig.
          Last edited by Strangeway; 2016-11-18, 10:06.

Comment

Working...
          X