Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hur som ska jag kunna studera om jag verkligen inte kan tänka!

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hur som ska jag kunna studera om jag verkligen inte kan tänka!

Nu har jag suttit med ett tal på matte 2 c i halvtimme och fattar inte ett skit. Jag menar hur fan ska jag ens kunna studera om det verkligen inte går att tänka på grund utav att jag antingen har för många tankar i mitt huvud eller absolut inga?!

Miljön kan påverka koncentrationen, annars får du fråga någon som kan förklara ämnet för dig om du känner att du har svårt att lära dig ämnet.

Och inom parentes: (Om man känner sig trött får man vänta tills man blir pigg igen)

What hurts the most is that the memories I used to hold so close to me are now the memories I wish I could forget.

Comment

Det kanske beror lite på miljön, men det är bara blivit så för några månader sedan... Tidigare har det gått hur bra som helst.

Comment

Ja, frågan är ju om du inte förstår uppgiften eller om du är ofokuserad, det verkar som det är både och.

Du kan ju lägga upp uppgiften här så kanske någon kan hjälpa dig. Eller skicka den till mig i PM, inte för att jag är ett mattegeni men har läst den där matten men det var ett tag sedan.

Comment

Det finns nog olika forum för matematik problem, jag är också kunnig inom matematik .

What hurts the most is that the memories I used to hold so close to me are now the memories I wish I could forget.

Comment

Om ni vill kan jag skicka PM på uppgiften inte för att det kommer spela någon roll för mig (troligen).

Comment

Menar du att vi inte kommer kunna förklara på ett lätt förståeligt sätt för dig ^^? Det viktiga är att du lär dig hur man ska tänka och inte att vi ska få matte uppgifter skickade till oss .

Comment

Working...
              X