Announcement

Collapse
No announcement yet.

Är detta normalt mående eller ej?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jag funderar på att ljuga på psykologi testerna och sluta gå hos en psykolog ( även fast jag bara har varit där en gång), eftersom så jävla gärna vill bli pilot eller jobba som militär internationellt...

Comment

Jadu, det var väl så han resonerade, piloten som tog med sig 150 personer in i döden när han flög in i bergväggen...

Comment

Men snälla nån, jag måste väl få för verkliga min dröm...? Annars har jag ingen dröm kvar...

Comment

Men snälla nån, jag måste väl få för verkliga min dröm...? Annars har jag ingen dröm kvar...

Comment

Vet inte vad som krävs för bli pilot men är det inte bättre att bli bra först och sen söka till pilot utbildning än att du på börjar en utbildning och de senare upptäcker att du inte är lämplig och du slängt ut flera tusen på undersökningar, prover mm helt i onödan. Och tänk om det händer något när du är upp i lyften du som pilot ansvarar man för alla ombord och då gäller det att man är i fysisk/psykiskt bra skick alltid. Och skulle du vilja kliva ombord på ett plan där piloten inte mår helt hundra oavsett om det är fysiskt el psykiskt? Passagerna lägger sina liv i pilotens händer det är ett jätteansvar. Vill inte förstöra din dröm men du vet ju inte ännu va

Comment

Vet inte vad som krävs för bli pilot men är det inte bättre att bli bra först och sen söka till pilot utbildning än att du på börjar en utbildning och de senare upptäcker att du inte är lämplig och du slängt ut flera tusen på undersökningar, prover mm helt i onödan. Och tänk om det händer något när du är upp i lyften du som pilot ansvarar man för alla ombord och då gäller det att man är i fysisk/psykiskt bra skick alltid. Och skulle du vilja kliva ombord på ett plan där piloten inte mår helt hundra oavsett om det är fysiskt el psykiskt? Passagerna lägger sina liv i pilotens händer det är ett jätteansvar. Vill inte förstöra din dröm men du vet ju inte ännu vad för fel det är på dig det kanske inte alls kommer hindra dig från följa dina drömmar

Comment

Nej jag vet inte vad det är. Men om det är bipolär och asperger med några psykotiska symtom (som jag tänka mig att det är) som jag kommer få diagnosticeras av psykologen är någon inte bara drömmen av att pilot längre verklig, utan att inte är säker på om jag lever om 5-10 år framåt :/.

Comment

Working...
                X