Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vad vill hon egentligen?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vad vill hon egentligen?

Här sitter man igen, deprimerad och fundersam...Efter mitt senaste uppbrott med exet en tid tillbaka bestämde jag mig för att inte bry mig om dejting och kvinnor , kände bara att man blir bränd så att säga.
    Men iallafall så var jag hos några vänner förra helgen och vi hade det riktigt trevligt, drack öl och lyssnade på chysst musik, snackade skit, en trevlig kväll med grabbarna helt enkelt. På natten bestämde de att de ville på krogen innebär det stängde så jag hängde med , fastän jag inte var sugen överhuvudtaget, men iallafall så drog vi dit, tog en öl och vips så kom en tjej fram och snackade med mig, en halvtimma efteråt var vi hemma hos henne och jag spanderade natten där, kan säga att vi inte sov särskilt mycket..sen efter vi vaknade på morgonen vart det sängmys igen och därefter kollade vi på två filmer innan jag begav mig hemåt.
    Addade henne på FB dagen efter och frågade ifall hon vill ses igen, och hon svarade att det ville hon, men vi kan ses om några helger eftersom hon tydligen har svårt för att skaffa barnvakt åt sina två döttrar. Man blev ju rätt glad eftersom jag gillar henne så allt bra, men sen tänkte jag att jag ligger lågt och inte hålla på skriva hela tiden men gick några dagar så skrev jag nåt i stil med att om hon vill hänga med på en kryssning nån helg, bara för skojs skull, vet att det kanske lät lite extremt men men, som svar fick jag vi kan börja med en kaffe o film först, och en smiley,skrev att det låter bra.
    Det var i onsdags förra veckan så skrev inget efter det, utan tänkte vänta till hon skriver nåt men icke, så skrev till henne idag att hoppas hon får en bra dag, fick svar men det va det, sen inget mer. Börjar tänka att jag nog sumpat denna bruden med, antar det iallafall, gjorde väl nåt fel så hon blev avtänd eller något..Ville bara skriva av mig lite, deprimerad som man nu är, fan att man alltid ska hamna i den här sitsen, vad tycker ni jag ska göra, skita i henne och gå vidare?

Hej, jag tolkar det som hon behövde närhet/sex och inget annat. Ett klassiskt ons. Jag hade inte lagt en sekund på henne...

Mvh, Fletcher

Comment

Ja, förmodligen har du rätt i det.. tankarna far runt i huvudet att man är så ful så hon inte vill träffa mig pga det osv.

Comment

Hon valde ju dig av alla på krogen, så ful tycker hon inte att du är. Hon är förmodligen inte intresserad av en relation med någon. Ta bort henne igen från FB så slipper du bli påmind.

Comment

Det går inte att veta. Du får helt enkelt vänta och se. Kan tex vara en av

Var bara ett one night stand, kul grej, betyder inget.
          Hon behövde den erfarenheten för att inse hon vill gå tillbaka till sitt ex, de jobbar på det nu
          Hon behövde den erfarenheten för att inse hon vill helt avsluta med sitt ex, de jobbar på det nu och hon vill inte höra av sig innan är klart
          Hon har insett hon inte vill starta något
          Något har hänt men inget hon vill dela med dig, men hennes fokus är någon helt annanstans
          Hon har fått intresse för någon annan
          .
          .

Comment

Läst säger lika som de andra..Sorgligt men kvinnor kan va väldigt fula.
            Oftas är det så går det för "lätt"så försvinner hon i ditt fall som en "vind".Älta inte fast det kan vara mkt svårt.Se lär och vänta minst ngra dejter el veckor innan ngt intimt så du får en bättre känsla vad och vem hon är.Mvh.

Comment

Working...
            X