Announcement

Collapse
No announcement yet.

Inte längre kan känna kärlek..

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Inte längre kan känna kärlek..

Min kropp har som eller hjärna har stängt av alla känslor som rör kärlek osv
    Den har gjort det för att jag ska kunna klara av att leva bättre.
    Frågan är om det någonsin kommer att komma tillbaka..
    Det hela är kanske pinsamt eller så, det är ju ingen alls i min närhet som ens tänkt på det.
    Ser folk med många kärleks problem, känns konstigt att se det, eftersom jag skulle inte ens bry mig om jag blev singel.
    Känns sorgligt.
    Drömmer mycket mardrömmar dock om detta..

:S Jag förstår inte.. vill du eller vill du inte känna kärlek?

Comment

Vet inte riktigt hur det funkar, men det är som kroppen stängt av alla känslor..

Comment

Jag hade det så, i 3-4 år..
        Hade under perioden 2 relativt långa förhållanden, men på grund av min "kyla" eller ja, min oförmåga att faktiskt ha dessa känslor så förstörde jag båda förhållandena på olika sätt, utan att ens bry mig om det i efterhand.
        Att vara tillsammans var lätt, bra och fina personer som jag trivdes med, men "kärlek" fanns inte från min sida.

Var med om rätt så traumatiska saker i vintras som ledde till en djup depression, och det kändes som om "alla känslor jag saknat" kom tillbaks.
        Allt jag "borde" ha känt under 3-4år attackerade mig som en svärm getingar.
        Efter det har jag varit förmögen att känna allt detta igen, kärlek och allt.
        Blev så otroligt lycklig när jag märkte detta.
        Men nu önskar jag väl att jag slapp.. Sitter nu med oro och ångest pga kärleken som stör min vardag helt.

Jag tror att du kommer att känna allt igen, ge det tid!

Comment

Working...
        X