Announcement

Collapse

Information om forumet

Här finner du information om hur forumet fungerar, hur man gör inlägg, startar upp sin blogg mm.
See more
See less

Jag vet inte om jag orkar med mer smärta nu

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lilla Rosen: Nettan tror på förändring utan förändring. Hon är ett unikum. 😂

Comment

• "Jag gör som jag alltid har gjort i mitt miserabla liv, så händer det nog nya roliga saker" Yeah sure

Comment

• Ett tips vore att söka ett arbete, men det har vi kanske redan påpekat? 😜

Comment

• ..................

Comment

• Kommer blockera er så kommer inte se era inlägg.
            Lilla Rosen och Fletcher

Comment

• Intresseklubben noterar.

Comment

• Neeej gör det inte! Jag blir så ledsen i ögat då Buhuuu!

Comment

• Ont i öronsnibben. Snyft.

Comment

• Terapisnack är ett forum där människor, som på olika sätt mår dåligt, kan finna stöd/skriva av sig.
                    Inte ett forum där det är fritt fram att försöka provocera fram reaktioner, roa sig över andras problem, eller ägna sig åt mobbning.

Om man känner sig provocerad eller frustrerad över någon annans tråd här på terapisnack så kan man låta bli att kommentera.

Comment

• Alla tjejer utom jag duger tydligen åt honom.

Comment

• Vem?

Comment

• Jamen såklart 😁😂

Comment

• Ursäkta?
                            Jag är på riktigt. Tro vad du vill men jag är äkta. Allt jag har skrivit i denna tråden är sant.

Comment

• Det är inte ok att vara hånfulla el komma med elaka kommentarer. Nästa gång bannar jag om jag ser sådant beteende

Comment

• nettan81
                                nettan81 commented
                                Editing a comment
                                Tur att jag slapp se kommentarerna då.

• Jag var inte på något sätt hånfull. Jag var, och är uppriktigt förbluffad att någon kan utsätta sig själv på det här sättet. Jag försökte förklara - och varna - nettan för vad som kunde hända i den här tråden; för länge sedan. Nu har det hänt, men värre än jag trodde. Folk låter bara inte bli att svara, utan driver öppet. Att fortsätta ändå då, är självplågeri - enligt mig alla fall, och jag förstod inte varför eller hur någon då gjorde det.

Så det var på inget sätt ett hån.

Det kanske är samma sak med den här tråden ( människorna i den.) som varför det inte funkar med killarna du skriver om.

Separationsångest, tänker jag på.. Har du pratat med din psykolog om det?

Det skulle kunna vara det som ställer till det för dig. Vid ett par tillfällen du berättat om hade ju ena killen blivit så arg på att du fortsatte skriva till honom att han blockerade dig - och vid ett annat tillfälle hade du skrivit till en kille "att det inte var meningen att det skulle bli så här" och han hade svarat "men nu är det så här, så lägg av nån gång".

Genomgående så verkar det som du har väldigt svårt att släppa taget även om du får negativ feedback. Det var det jag inte kunde förstå... Men separationsångest skulle kunna förklara det.
                              Last edited by Tisteln; 2017-05-01, 22:25.

Comment

• Fletcher
                                Fletcher commented
                                Editing a comment
                                Strunt i vilket. En vettig moderator hade tagit bort tråden för längesen då den är mer en privat blogg än en forumtråd. Tyvärr ser det likadant ut på andra forum och därför dör de ut också. Jävla lekstuga och helt omöjligt att söka information i. Banna mig gärna. Intresseklubben noterar.
                            Working...
                            X